شناسهٔ خبر: 66852066 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

معاون رسیدگی به اسناد پزشکی تأمین اجتماعی زنجان:

پرداخت90 درصد هزینه‌های بیماران صعب العلاج

هم اکنون ۹۰ درصد هزینه‌های بیماران صعب العلاج، طبق شیوه نامه اعلامی صندوق حمایت از بیماری‌های خاص در سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، شفقتیان گفت: بیماران خاص و سخت درمان در صورت نشان دار شدن پرونده آنها در سامانه می‌توانند ۹۰ درصد هزینه‌های پرداخت شده را دریافت کنند.

وی افزود: بیماران با مراجعه به معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان زنجان می‌توانند مدارک مربوط به بیماری خود را تحویل کارشناسان دهند و پرونده خود را نشان دار کنند.


معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان ادامه داد: در این صورت بعد از رسیدگی به اسناد مربوط و تأمین اعتبار، ۹۰ درصد از هزینه‌های مربوط به این بیماران طبق شیوه نامه اعلامی صندوق حمایت از بیماری‌های خاص و صعب العلاج پرداخت خواهد شد.

شفقتیان گفت: ۱۰۷ بیماری مانند سرطان، انواع دیالیز و پیوند‌های عضو، تالاسمی، اوتیسم و بدخیمی‌های مزمن روانی جزء بیماری‌های خاص و سخت درمان هستند.

وی افزود: طبق آمار‌ها بیش از ۵۰ درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی استان هستند و خدمت رسانی بهتر به آن ها در برنامه این سازمان قرار دارد.

نظر شما