شناسهٔ خبر: 66849280 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تصاویر لحظه اسارت نظامی صهیونیست

گردان های القسام بمبی را در دهانه تونلی در میان گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه جبالیا منفجر کرد که در نتیجه آن، عده ای از نظامیان صهیونیست کشته، زخمی و اسیر شدند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب، گردان‌های قسام با انتشار تصاویری اعلام کرد عده ای از نیروهای صهیونیست را به یکی از تونل‌ها در اردوگاه جبالیا کشاند و از فاصله صفر با آنها درگیر شد و تمامی اعضای آن را کشته، زخمی و اسیر کردند.

<div id="video-display-embed-code_11152682"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4243552/11152682?width=600&height=350"></script></div>

نیروی مجاهد گردان‌های قسام می‌گوید: فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَ لکِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُمْ، این سرنوشت نظامیانی است که وارد تونل‌های ما می‌شوند...

تصاویر لحظه اسارت نظامی صهیونیست

به گزارش کانال تلگرامی المیادین، گردان های القسام اعلام کرد: بمب «رعدیه» را در دهانه تونلی در میان گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه منفجر کردیم که در نتیجه آن، این گروه از نظامیان صهیونیست کشته یا زخمی شدند.
تصاویر لحظه اسارت نظامی صهیونیست

نظر شما