شناسهٔ خبر: 66844707 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توجه به مباحث دینی و تربیتی در برنامه‌های اوقات فراغت

امام جمعه مهریز:برای اوقات فراغت دانش آموزان، طرحی منسجم در شهرستان با همکاری همه دستگاه‌ها برنامه ریزی و مباحث دینی و تربیتی در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

توجه به مباحث دینی و تربیتی در برنامه‌های اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، امام جمعه مهریز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت و اجرایی شدن کامل آن تاکید کرد و گفت: در تبیین و اجرای برنامه‌های اوقات فراغت علاوه بر مباحث آموزشی و تفریحی، باید موضوعاتی نظیر بصیرت افزایی، جهاد تبیین، مباحث دینی و اسلامی مورد توجه کامل و ویژه قرار گیرد.
حجت الاسلام محی الدینی تاکید کرد:طرح منسجم در شهرستان با همکاری همه دستگاه‌ها برنامه ریزی و احکام اولیه دانش آموزان و مباحث دینی و تربیتی و آموزش دانش آموزان در اولویت برنامه‌های اوقات فراغت باشد.
وی همچنین بر تعیین تکلیف اردوگاه‌های شهرستان با اولویت دانش آموزان شهرستان تاکید کرد.
سرپرست فرمانداری مهریزهم اظهار داشت:فصل تابستان بهترین فرصت برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در قالب برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، هنری، مهارتی، ورزشی و سایر فعالیت‌های آموزشی است.
آخوندی افزود: در این نشست پیشنهاد‌های دستگاه‌های مختلف شنیده و قرار شد که با محوریت آموزش و پروش شهرستان همه دستگاه‌ها برنامه‌ای مشترک تدوین کنند.
وی بیان داشت:امیدواریم امسال یک برنامه متنوع و متفاوت در حوزه‌های تخصیصی و در حوزه‌های عمومی برای خانواده‌ها در ایام تابستان داشته باشیم.
سرپرست فرمانداری مهریز شهرستان مهریز با اشاره به اینکه شهرستان مهریزدارای ظرفیت‌های مختلف است، گفت: استفاده از ظرفیت تفرجگاه‌ها و پارک‌های شهرستان با توجه به ظرفیت خوبی که دارند جهت گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان و برگزاری کلاس آموزشی برنامه ریزی شود.

نظر شما