شناسهٔ خبر: 68555418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل خبر داد:

توزیع یک هزار و ۳۵۰ سفر کارت معلولین بهزیستی اردبیل در سال ۱۴۰۲

علی انوار

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از توزیع یک هزار و ۳۵۰ سفر کارت معلولین بهزیستی اردبیل در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

صاحب‌خبر -

حامد رضایی ۱۸ شهریور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری موفق بازی‌های بومی محلی در برنامه CBR با هدف ارتقای سطح مشارکت اجتماعی معلولین و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در مناطق روستایی با همکاری تربیت بدنی استان و مشارکت ۵۶۷ نفر از معلولین مناطق روستایی استان در سال ۱۴۰۲، گفت: همچنین دوره آموزشی نمایش درمانی ویژه مسئولین فنی و مربیان هنری مراکز توانبخشی نیز انجام شده است.

وی از خرید تجهیزات مورد نیاز هنردرمانی مراکز غیر دولتی با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و افزود: ۱۰ دستگاه ویلچر ورزشی نیز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تهیه شد.

رضایی با اشاره به هماهنگی و بسترسازی جهت استخدام ۶۵ نفر دارای معلولیت در ادارات و دستگاه‌های دولتی از طریق آزمون ویژه استخدامی معلولین، تصریح کرد: یک هزار و ۳۵۰ سفر کارت معلولین بهزیستی اردبیل در سال ۱۴۰۲ نیز توزیع شده است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از تامین اعتبار برای ساخت و توسعه مرکز نگهداری توانبخشی معلولین ذهنی شهید فیاض‌بخش مشگین‌شهر به ارزش ۶۰ میلیارد ریال خبر داد و اضافه کرد: همچنین در سال ۱۴۰۲، ۳۶۵ نفر از معلولین زیارت اولی در قالب ۹ کاروان به مشهد مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام

نظر شما