شناسهٔ خبر: 66837627 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه قدس گیلان:

نظام اسلامی مولد انسان‌های خادم است که می‌تواند الگو برای جهانیان باشد

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهادت سیدالشهدای خدمت و همراهان نگاه مردم به مسئولین راتغییر داد، اظهار کرد: نظام اسلامی مولد انسان‌های خادم است که می‌تواند الگو برای جهانیان باشد.

صاحب‌خبر -

نظام اسلامی مولد انسان‌های خادم است که می‌تواند الگو برای جهانیان باشد/

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ، سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در حسینیه حضرت ابوالفضل ع در سپاه قدس گیلان با حضور پایوران و مدیران دستگاه های استان ضمن گرامیداشت همه شهدا، شهدای سوم خرداد عملیات بیت المقدس بویژه ۲۶۰ شهید عملیات بیت المقدس استان گیلان، عملیات بیت المقدس را یک نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بیان کرد.

 

وی افزود:عملیات بیت المقدس با تغییر جهت گیری جنگ و موازنه قدرت به نفع نظام جمهوری اسلامی آثار و برکات فراوان را برای کشور خلق کرده است. 

سردار سرتیپ دوم پاسدار دامغانی با اشاره به سانحه هوایی وگرامیداشت شهادت شهدای خدمت از تغییر نگاه مردم به مسئولین گفت و اظهار کرد: شهادت شهدای خدمت و تشییع چند میلیونی نشاند از لمس خدمت مسئولین از سوی مردم بوده و اینکه در نظام اسلامی مسئولینی هستند که به معنای واقعی خدمتگزار هستند .

 

 وی اضافه کرد :نظام اسلامی مولد چنین انسان های خادم و وارسته و خدمتگزار است که می تواند الگوی برای جهانیان باشد.  

 

 فرمانده سپاه قدس گیلان هر یک از شهدای خدمت را یک حاج قاسم در حوزه ماموریتی و مسئولیتی عنوان کرد و گفت: شهادت ها علاوه بر اینکه انسان را از غفلت خارج کرده ،انسجام ملی و حرکت عظیم را باعث می شود و مسیر عاقبت بخیری را نشان می دهد .

 

 وی از شبهات در خصوص شهادت شهدای خدمت گفت و تصریح کرد: با اشاره به فرمایش حضرت آقا در خرداد سال ۱۳۸۲« اساسی ترین مبارزه با آمریکا «خدمت به مردم» است »کسی که خالصانه با نیت خدایی خدمت به مردم داشته باشد در واقع با آمریکا مبارزه می کند و کسی که دراین مبارزه و مسیر اتفاقی برای او رقم بخورد قاعدتاً شهید محسوب می شود. 

سردارسرتیپ دامغانی با بیان اینکه شهادت یک گزینه الهی و حالت روحی است گفت : شهدای خدمت با خدمت در دوران حیات و تواضع شان شهید بوده و حال با این اتفاق شهادت شان ثبت شد ه است .

 

 وی از ویژگی بارز سیدالشهدای خدمت را دوری از تکبر وغرور در مسئولیت گفت و ادامه داد: اخلاق ، رفتار و منش وی در قامت ریاست قوه قضاییه و ریاست جمهوری متواضعانه و بدور از هر تکبر در ارتقای منصب بوده است .

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید به ولایت پذیری شهید رئیسی ،سیدالشهدای خدمت را ذوب در ولایت دانست و گفت:از مصادیق ذوب در ولایت شهید رئیسی ایجاد وحدت قوا (از دغدغه های رهبر معظم) است.

  وی تقوا،صداقت، خلوص نیت ،خدمت جهادی و خادم الرضا بودن، یکی بودن حرف و عمل سیدالشهدا از ویژگی های قابل لمس و بارز شهید رئیسی بیان کرد‌.

سردار سرتیپ دوم پاسدار دامغانی با اشاره به مناظره های انتخاباتی در صداو سیما از صبوری وی در برابر توهین ها و اهانت ها با توجه به حق بودن ها و آگاهی به واقعیت های رقبا گفت و اظهار کرد: سیدالشهدای خدمت شهید گونه زندگی کرد و تقوای حقیقی را با رعایت حدود الهی و تقوای الهی همین مناظره ها رقم زد.

 فرمانده سپاه قدس گیلان سیدالشهدای خدمت را متفاوت از همه مردم دانست و گفت خلوص نیت ، پرتلاش بودن ، ولایت مدار بودن ، مظلوم بودن و جمعی از ویژگی شهدای چون سلیمانی ، رجایی و بهشتی در شهید رئیسی جمع بود .

وی اقتدار و عملکرد های چون در دست گرفتن قرآن در سازمان ملل و عکس حاج قاسم ، تواضع ، خضوع ،حضور در میان مردم روستا ساده زیستی ، تجلی آیات قرآن در چنین فردی بیان کرد.

 

سردار سرتیپ دوم پاسدار دامغانی از ویژگی های وزیر امورخارجه شهیدامیرعبداللهیان رعایت و توجه بسیار به پروتکل ها گفت و اظهارکرد:شهیدعبداللهیان برای اقتدار نظام اسلامی به رعایت پروتکل ها بسیار تاکید داشت.

 

 وی ازضرورت بازگویی به خدمات ارزنده شهید عبداللهیان در جبهه و‌محور مقاومت گفت و ادامه داد: در توئیت یک فرد آمریکای نوشته شده بود:« امیرعبداللهیان تیزبین ترین وموفق ترین دیپلمات های تاریخ است » و یک پژوهشگر معروف لبنانی« اگر عبداللهبان دیپلمات نبود فرماندهی درطراز حاج قاسم می شد » که باید گفت با ویژگی های شاخص دور از این عنوان نبود.  

نظام اسلامی مولد انسان‌های خادم است که می‌تواند الگو برای جهانیان باشد/

فرمانده سپاه قدس گیلان از شهادت سردار موسوی و دیگر شهدای خدمت نیز گفت و اظهار کرد:حقیقتا شهدا بیهوده شهید نمی شوند .

وی با بیان اینکه شهدای خدمت باعث گره گشایی شکل گیری دولت اسلامی در محورهای مختلف ؛اقتصاد ، تولید و خواهد شد گفت : خون حاج قاسم باعث اتفاقات در سطح منطقه شد و همانگونه که سیستم نظامی و نیروهای مسلح در موفقیت عملیات وعده صادق و مدیریت و حمایت از غزه و... موثر بوده ، دستگاه ریاست جمهوری و وزیر امورخارجه نیز بی اثر این محورها نبوده است.

نظام اسلامی مولد انسان‌های خادم است که می‌تواند الگو برای جهانیان باشد/

نظام اسلامی مولد انسان‌های خادم است که می‌تواند الگو برای جهانیان باشد/

نظام اسلامی مولد انسان‌های خادم است که می‌تواند الگو برای جهانیان باشد/

نظر شما