شناسهٔ خبر: 66837524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پرداخت ۲۶۰ میلیارد ریال کمک برای حمایت از خانواده زندانیان در خوزستان

مدیر کل زندان‌های خوزستان با بیان اینکه ۱۰ انجمن حمایت از خانواده زندانیان در استان فعال است گفت: ۲۶۰ میلیارد ریال سال گذشته توسط خیران به این انجمن پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

پرداخت ۲۶۰ میلیارد ریال کمک برای حمایت از خانواده زندانیان در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، غلامرضا روشان بیان کرد: کمک به انجمن حمایت از خانواده زندانیان از سوی خیران، نیکوکاران و شرکت‌های صنعتی صورت گرفته است که این کمک‌ها در راستای کمک و آموزش فرزندان خانواده زندانیان، کمک هزینه درمان بیماران و بسته‌های کمک معیشتی به این خانواده‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه ۲۵ هزار و ۶۲۳ مورد حمایت از خانواده زندانیان در سال گذشته انجام شده است ادامه داد: یکی دیگر از رسالت‌های سازمان زندا‌های کشور اصلاح، تربیت و بازاجتماعی کردن محکومان، متهمان و مجرمان است.

روشان تاکید کرد: نگاه نظام اسلامی نسبت به خانواده محکومان و زندانیان نگاه رافت اسلامی است.

مدیر کل زندان‌های خوزستان افزود: سازمان زندان‌ها بر اساس دیدگاه بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در تلاش است تا زندان‌ها را به معنی واقعی به دانشگاه و یا آموزشگاه برای محکومان تبدیل کند.

وی در ادامه ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی و مخلص گفت: خدمات شهید رئیسی دشمن را مایوس کرد ومدیریت رییس جمهور شهید به تبعیت از ولایت فقیه و معنویت بود.

روشان با اشاره به خدمات شهید خدمت در زمان تصدی رییس قوه قضاییه اظهار کرد: شروع تحول قضایی در زمان ریاست این فقید شهید در قوه بود.

مدیر کل زندان‌های خوزستان عنوان کرد: از جمله خدماتی که در زمان تصدی رییس جمهور شهید در قوه قضاییه می‌توان اشاره کرد، تصویب قوانین و مقررات حمایت به جهش تولید، مبارزه با فساد، حمایت از دادرسی تخصصی، حمایت از بستر الکترونیک، اجرای محکومیت‌های مالی، اجرای مجازات، حمایت از متهم، حمایت از شاکی نام برد.

نظر شما