شناسهٔ خبر: 66838266 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فعالیت ۱۰ انجمن حمایت از خانواده زندانیان در خوزستان

مدیر کل زندان‌های خوزستان با بیان اینکه ۱۰ انجمن حمایت از خانواده زندانیان در استان فعال است، گفت: ۲۶۰ میلیارد ریال سال گذشته توسط خیران به این انجمن پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا روشان  گفت: کمک به انجمن حمایت از خانواده زندانیان از سوی خیران، نیکوکاران و شرکت‌های صنعتی صورت گرفته که این کمک‌ها در راستای کمک و آموزش فرزندان خانواده زندانیان، کمک هزینه درمان بیماران و بسته‌های کمک معیشتی به این خانواده‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه 25 هزار و 623 مورد حمایت از خانواده زندانیان در سال گذشته انجام شده است، ادامه داد: یکی دیگر از رسالت‌های سازمان زنداهای کشور اصلاح، تربیت و بازاجتماعی کردن محکومان، متهمان و مجرمان است.

روشان تاکید کرد: نگاه نظام اسلامی نسبت به خانواده محکومان و زندانیان نگاه رافت اسلامی است.

مدیر کل زندان‌های خوزستان افزود: سازمان زندان‌ها بر اساس دیدگاه بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در تلاش است تا زندان‌ها را به معنی واقعی به دانشگاه یا آموزشگاه برای محکومان تبدیل کند.

وی در ادامه ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور مردمی و مخلص گفت: خدمات شهید رئیسی دشمن را مایوس کرد و مدیریت رئیس‌جمهور شهید به تبعیت از ولایت فقیه و معنویت بود.

روشان با اشاره به خدمات شهید خدمت در زمان تصدی رییس قوه قضاییه تصریح کرد: شروع تحول قضایی در زمان ریاست این فقید شهید در قوه بود.

مدیر کل زندان‌های خوزستان عنوان کرد: از جمله خدماتی که در زمان تصدی رئیس جمهور شهید در قوه قضاییه می‌توان اشاره کرد، تصویب قوانین و مقررات حمایت به جهش تولید، مبارزه با فساد، حمایت از دادرسی تخصصی، حمایت از بستر الکترونیک، اجرای محکومیت‌های مالی، اجرای مجازات، حمایت از متهم ، حمایت از شاکی نام برد.

انتهای پیام/

 

نظر شما