شناسهٔ خبر: 66834997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

برگزاری مراسم سوگواری شهادت رئیس جمهور و همراهانش در دانشگاه شیراز + عکس

مراسم سوگواری رئیس جمهور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش، در دانشگاه شیراز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، این مراسم با حضور استاندار فارس، اعضای هیات‌ رئیسه، اعضای هیات‌ علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه شیراز برگزار شد.

محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس در این مراسم با بیان شعار‌های ریاست جمهوری برای دانشجویان، گفت: یکی شعار‌های ایشان این بود که خستگی و ناامیدی ممنوع، با امید فراوان رو به جلو، امروز دشمنان سعی می‌کنند با سیاه‌نمایی شما جوانان عزیز را ناامید و وادار به گوشه‌گیری و استفاده‌نکردن از علم و دانش کنند.

وی افزود: می‌پذیریم که همچنان راه برای پیشرفت نیمه‌هموار است، اما شما قبول کنید در این سه‌سال بسیاری از راه‌ها باز شده است و ان‌شاءالله این مسیر با لطف خداوند متعال ادامه پیدا خواهد کرد.

ایمانیه بیان کرد: شعار دیگر ایشان این بود که از کنار چاله‌ها نباید بی‌تفاوت رد شویم، برای چاله‌ها باید چاره کنیم، با امیدواری و تلاش‌هایی که صورت گرفت بسیاری از مشکلات در همین استان فارس حل شد.

وی با بیان افزایش عزت بین‌المللی کشور ایران با اقدامات دکتر رئیسی گفت: در زمان ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی، جایگاه کشور جمهوری اسلامی هم در کشور‌های حوزه مقاومت و هم در کشور‌های دشمن افزایش پیدا کرد.

استاندار فارس با اشاره به اتحاد عمیقی که بعد از شهادت شهید سلیمانی پیش آمد، تأکید کرد: شک نکنید که تشییع ریاست جمهوری هم راهی خواهد بود برای اینکه ملت عزیز ایران با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه کنار هم بیایند و تلاش کنند تا کشور عزیزمان مسیر را به صورت میان‌بر پیش ببرد.

در بخشی از این مراسم، آقای غلامرضا کافی عضو هیئت‌علمی دانشگاه شیراز، در رثای آیت‌الله رئیسی و همراهان صدیقشان شعرخوانی کرد.

نظر شما