شناسهٔ خبر: 66833217 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دیدار جمعی از اعضای شورای جماعت تبلیغ سیستان و بلوچستان با آیت الله محامی

جمعی از اعضای شورای جماعت تبلیغ استان امروز شنبه با حضور در محل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان شهادت ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و هیئت همراه را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

در ابتدای این جلسه حاج عبدالرئوف شه بخش امیر جماعت تبلیغ استان ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا این فاجعه را به آیت‌الله محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان تسلیت گفت.

آیت‌الله محامی نیز عنوان کرد: شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه مصیبت سختی بود اما همه در برابر قضای الهی تسلیم هستیم و این اتفاق بر اساس حکمت خداوند متعال مقدر شده و ما امیدواریم لطف و رحمت الهی شامل حال این ملت شود و این نقص به بهترین شکل جبران شود.

امام جمعه زاهدان افزود: در طول دوران انقلاب اسلامی همواره با فراز و نشیب‌ها و سختی‌هایی مواجه بوده‌ایم و دست یاری خداوند متعال همواره همراه ما بوده است و در حال حاضر نیز به لطف خداوند متعال امیدوار هستیم.

وی اذعان داشت: با حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر شهید روبرو بودیم و حتی در سایر شهرهای کشور هم مشاهده می‌کنیم که مردم حضوری گسترده در مراسمات دارند و این اتفاق دل‌های مردم را در مسیر انقلاب متحد و منسجم کرد و خیلی از افرادی که در مراسم شهید آیت‌الله رئیسی شرکت کرده‌اند چه بسا به ایشان رأی هم نداده و در دوران حیات ایشان مخالف او بودند اما اینکه آیت‌الله رئیسی در مسیر خدمت شهید شدند باعث شد تا دل‌ها منقلب شود.

وی گفت: این حضور میلیونی مردم که به صورت خودجوش در مراسمات شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی حضور می‌یابند در واقع یک رفراندوم برای انقلاب اسلامی است که دلهای دوستان انقلاب در سراسر عالم امیدوار می‌شود و دشمنان انقلاب که منتظر هستند تا خللی در کشور ایجاد شود با این حضور مردم ناامید می‌شوند و ان‌شاالله با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی کشور ما با قوت و قدرت مسیر خود را دنبال می‌کند.

آیت‌الله محامی بیان کرد: مردم متدین ما همواره تعهد دینی خود را نشان دادند و این لطف بوده و ما همچنان به لطف و عنایت خداوند متعال امیدوار هستیم.

انتهای پیام

نظر شما