شناسهٔ خبر: 66833157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد

همکاری ۵۸۶ هزار نیکوکار با کمیته امداد خراسان رضوی

لیلا قرایی ترشیزی

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: هم ‌اکنون در استان بیش از ۵۸۶ هزار نیکوکار در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف تحت حمایت با کمیته امداد همکاری دارند.

صاحب‌خبر -

رضا سلم‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت ۸۰۰ مرکز نیکوکاری در استان اظهار کرد: با هم‌افزایی مراکز نیکوکاری خدمات مطلوبی از جمله جهیزیه، سبد کالا، هزینه‌های درمان، اطعام، کمک به تحصیل دانش‌آموزان و... به مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان ارائه می‌شود.

وی افزود: فعالیت مراکز نیکوکاری با محوریت قرار گرفتن مردم و معتمدان محله در کمک به نیازمندان است و این مراکز نقش به سزایی در هم‌افزایی کمک‌های مردمی ایفا می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد: هم ‌اکنون در استان بیش از ۵۸۶ هزار نیکوکار در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف تحت حمایت با کمیته امداد همکاری دارند.

سلم‌آبادی با اشاره به کمک ۵۱ میلیارد تومانی صدقات و ۲۷۵ میلیارد تومانی اکرام ایتام و محسنین در سال گذشته عنوان کرد: تعداد ۶۲ هزار و ۹۹۷ خیّر تأثیرگذار به ‌صورت دائم به این نهاد و مراکز نیکوکاری استان کمک می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار سایر خدمات حمایتی، تأمین مسکن و پرداخت هزینه‌های درمانی از جمله اساسی‌ترین موارد این نهاد برای خدمت‌رسانی به جامعه هدف تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در سال گذشته مبلغ ۲۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان پرداخت و تعداد ۱۹ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده است.

سلم‌‎آبادی تصریح کرد: تسهیلات اشتغال در بخش‌های خدماتی، صنعتی، کشاورزی، دانش‌بنیان و صنایع کوچک و خانگی پرداخت‌ شده است.

انتهای پیام

نظر شما