شناسهٔ خبر: 66830820 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دیدار مجمع خیرین مدرسه ساز استان با نماینده ولی فقیه در استان سمنان

با مشارکت خیران ۹۷ مدرسه در استان سمنان در حال ساخت است

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی با تسلیت شهادت رییس جمهور و هیات همراه در حادثه هوایی گفت: مردان بزرگی مانند شهید رئیسی و آل هاشم، و امیر عبدالهیان تمام عمر خودشان را صرف خدمت به مردم کرده بودند و آرزویشان شهادت بود.

وی به حضور مردم در تشیع مراسم رییس جمهور و شهدای همراهش هم اشاره کرد و گفت: حضور عظیم مردم در مراسم نشان دهنده وحدت و وجود رهبری با صلابت و مقتدر در نظام است.

وی اطلاع رسانی و زمینه‌ی جذب مشارکت‌های مردمی را از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما یاداور شد وگفت: ضروری است مدارس خیر ساز در مناطقی که نیاز به مدرسه دارد ساخته شود.

رییس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان با اعلام ۹۷ پروژه در حال ساخت مدرسه خیر ساز در استان سمنان افزود: در استان سمنان بیش از ۵۰ درصد مدارس خیرسازاست.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۶۵۰ خیر مدرسه ساز در استان داریم که ۱۴۷ نفر آنها بانوان خیر هستند.

رییس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان گفت: با توجه به ساخت شهرک‌های جدید در استان ساخت مدارس هم نیاز است که در این زمینه ضروری است خیران بیشتر مشارکت کنند.

در ادامه مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۰ درصد مدارس استان تخریبی هستند افزود: از یک هزار مدرسه موجود و فعال استان ۳۰۰ مدرسه تخریبی است که ضروری است برای ساخت این مدارس برنامه ریزی شود.

قزوینی با بیان اینکه ۵۶ درصد طرح‌های مدرسه ساز با مشارکت خیران در استان انجام می‌شود گفت: تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان از آغاز مشارکت خیران برای ساخت مدارس کمک شده است.

به گفته‌ی وی جشنواره خیران مدرسه ساز استان تا پایان این ماه برگزار خواهد شد.

نظر شما