شناسهٔ خبر: 66829470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

شهید رئیسی ثابت کرد بهترین جهاد، خدمت به مردم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گلوگاه: نسل جوان یک الگوی مدیریتی خالصانه از خدمت کردن به مردم، مردمی بودن و مبارزه بافساد را در دولت سیزدهم تجربه کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، صبح امروز چهارم خرداد مراسم گرامیداشت سیدالشهدای خدمت و همراهانش باحضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، دادستان رئیس دادگستری و مسئولین ادارت شهرستان گلوگاه و مردم ولایتمدار این شهرستان در مسجد علوی گلوگاه برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام سید رضایداللهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گلوگاه به توصف شهید و شهادت و ویژگیهای شهید خدمت آیت الله رئیسی پرداخت و بیان داشت: راه شهید رئیسی راهیست که شهید رجایی و شهید سلیمانی رفته اند، عملکردی که برای کشور تراز و الگو شد.

وی ادامه داد: نسل جوان یک الگوی مدیریتی خالصانه از خدمت کردن به مردم، مردمی بودن و مبارزه بافساد را در دولت سیزدهم تجربه کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گلوگاه تصریح کرد: شهید رئیسی ثابت کرد بهترین جهاد، خدمت به مردم است که از نماز و طواف خانه خدا مهمتر است.

وی به سانحه شهید رئیسی اشاره نمود و بیان داشت: بعد از این سانحه یک اتحاد و همدلی با اشک ریختن و دعا کردن و نذر کردن برای سلامتی ایشان ایجادشد، اما دراین میان خیلی ناراحت کننده است که عده ای از شهادت این عزیزان خوشحالی کنند البته این حرکت تازگی ندارد در زیارت عاشورامیخانیم و (هذایوم فرحت به آل زیاد وآل مروان بقتلهم الحسین صلوات الله علیه وادامه میگوید اللههم فضاعف علیهم اللعن منک والعذاب الالیم) روزی که عده ای شادمان شدند آنها دودمان زیاد ومروان بخاطر کشتن امام حسین پس خدایا چندین برابر کن برآنها لعنت خود و عذاب دردناک را.

نظر شما