شناسهٔ خبر: 66824347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئولین بدانند مقام های دنیوی ماندگار نیست/خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند+عکس و فیلم

امام جمعه شهرستان باخرز گفت: مسئولین بدانند مقام های دنیوی ارزشی ندارد و ماندگار نیست پس خود را برای رسیدن به مسئولیت ها نابود نکنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از باخرز، حجت الاسلام توکلی در جمع نمازگزاران این هفته باخرز اعلام کرد: در ابتدا خودم و همه ی شما را به تقوای الهی و ترک معاصی و انجام واجبات و ترک محرمات دعوت میکنم و سپس خواستارم در حفظ مسئولیت ها مردم محوری و اخلاق مداری را سرلحه کار خود قرار دهید.

وی افزود: خود را برای رسیدن به مسئولیت ها نابود نکنید مسئولیتی ارزش دارد که در انسان حق را ایجاد کند و در آن باطلی دفع شود. آن مسئولی که برای خدمت به مردم روی صندلی مسئولیت می نشیند دیگر پارتی بازی نمی کند و حرکات نمایشی انجام نمی دهد.

توکلی در ادامه بیان کرد: شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی در طول خدمتش شبانه روزی در سه مسئولیت مختلف به مردم ایران خدمت کرد. چه در زمانی که در بارگاه مطهر امام رضا (ع) به عنوان خادم الرضا  خالصانه خدمت کرد و قداست آن حرم را بالا برد و چه در قوه قضائیه و مبارزه با دانه درشت ها، در واقع او چون خدا را مدنظر داشت از کسی نمی هراسید.

وی عنوان کرد: زمانی که از قوه ی قضائیه به قوه مجریه آمد مسئولین خواب آلود دولت های قبلی را بیدار کرد و مسئولیت تراز انقلاب را به همگی نشان داد. در روزگاری که کشور گرفتار مشکلات بود وارد عرصه شد و مسائل را در همه حوزه های اقتصادی ، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و... تا حد توان یکی پس از دیگری حل کرد.

امام جمعه باخرز مطرح کرد: اگر همه ی مسئولین تلاش کنند که راه خدمت به مردم و راه شهید جمهور را ادامه بدهند دیگر مشکلی در سطح شهرستان و کشور وجود نخواهد داشت.

 

 امیر علی تهرانی، دانش آموز بسیجی دکلمه ای در وصف شهید جمهور قرائت کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4724279" ><script type="text/JavaScript" src="https://basijnews.ir/fa/news/play/embed/9601412/4724279?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما