شناسهٔ خبر: 66824220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه بوشهر:‌‌‌‌

مردم به کسانی رأی می‌دهند که ادامه دهنده راه رجایی و رئیسی باشند‌‌‌‌‌‌

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: مردم به کسانی رأی می‌دهند که در منظومه هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و ادامه‌دهنده راه شهیدان رجایی و رئیسی باشند.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

صاحب‌خبر -

مردم به کسانی رأی می‌دهند که ادامه دهنده راه رجایی و رئیسی باشند‌‌‌‌‌‌

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به شهادت رئیس‌جمهور و همراهان، گفت: مردم ایران در برنامه‌های پاسداشت شهیدان خدمت به‌خوبی نشان دادند چنان دارای رشد بصیرتی شده‌اند که با شایعات و وعده‌های کاذب، دروغ نمی‌خورند.
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: شهید آیت‌الله رئیسی با ویژگی‌های بارز و برجسته خود، الگویی شایسته برای داوطلبان انتخاب ریاست‌جمهوری است.
خطیب جمعه بوشهر اضافه کرد: مردم به کسانی رأی می‌دهند که در منظومه هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و ادامه‌دهنده راه شهیدان رجایی و رئیسی باشند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: از ویژگی‌های بارز آیت‌الله رئیسی اسلام‌خواهی و ولایت‌مداری بود و تلاش کرد تا مبانی ناب اسلامی در جامعه تعریف و نهادینه شود.
آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: شهید رئیسی اندیشه‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب را به‌خوبی می‌شناخت و تخطی از اندیشه‌های رهبر انقلاب را گناه شرعی می‌دانست.
خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: اخلاق‌مداری، تواضع و فروتنی با فقرا و مستضعفان در سرلوحه کار رئیس‌جمهور دولت سیزدهم قرار داشت.
امام جمعه بوشهر بیان کرد: انقلاب اسلامی با وجود این حادثه تلخ برای رئیس‌جمهور و یاران، روند خود را پیش می‌برد و برکت خون این شهیدان منجر به اقتدار بیشتر نظام و انقلاب می‌شود.
آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: از مسئولان اقتصادی کشور انتظار می‌رود خدمات آیت‌الله رئیسی را شفاف بیان کنند و بگویند چه تحویل گرفت و پس از شهادتش چه چیز بر جا مانده است.
او با اعلام این‌که تمام وجود شهید رئیسی مردم‌داری بود، گفت: صبوری و شکیبایی در برابر نقد‌های غیرمنصانه و حرف‌های ناراحت‌کننده از دیگر ویژگی‌های بارز رئیس جمهور دولت سیزدهم بود؛ زیراه هیچگاه در مقام پاسخ و جوابگویی در برابر هجمه‌ها نبود.
امام جمعه بوشهر بیان کرد: شهید رئیسی شجاع و استکبارستیز بود و در محافل بین‌المللی هیچگاه در برابر آمریکا و اسرائیل کوتاه نیامد و با روحیه ایثار و فداکاری برای مصون ماندن انقلاب و خدمت به مردم تلاش کرد.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: این شهید بزرگوار در دوران خدمت خود به هیچ وجه از وضعیت موجود رضایت نداشت و همواره نگاهی رو به جلو و دانش‌محور برای بهبود شرایط داشت.
آیت‌الله صفایی بوشهری تاکید کرد: شهید رئیسی دارای یک نظام فکری اسلامی، رفتارهایش حساب‌شده براساس تقوا و در حکمرانی، عدالت‌محور و بدون هیچگونه شرارت و خشونت نسبت به کسی بود.
خطیب جمعه بوشهر بیان کرد: رئیس‌جمهور در سفر‌ها همواره سفارش می‌کرد مردم چه مشکلات و کمبود‌هایی دارند و چطور نیاز‌های آنان برطرف می‌شود.
امام جمعه بوشهر ادامه داد: در جریان یکی از سفر‌ها به بوشهر با مشاهده اجتماع دریانوردان در اسکله جفره، برنامه سفر خود را تغییر داد و برای شنیدن مشکلات و کمک به آنان اقدام کرد.
آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: همچنین در یکی از سفر‌های شهید رئیسی به استان بوشهر، او با دیدن مشعل‌های پارس جنوبی، به وزیر نفت تأکید کرد برای جلوگیری از سوختن سرمایه کشور تدبیر اساسی شود.
او تأکید کرد: بنده پرکارتر از آیت‌الله رئیسی ندیدم، زیرا همیشه عشق خدمت به مردم داشت و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرد.
خطیب نماز جمعه بوشهر همچنین با گرامیداشت آغاز به‌کار مجلس‌های خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: امید است مجلس‌های خبرگان رهبری و شورای اسلامی در مسیر خطیر خدمت‌رسانی به مردم موفق ظاهر شوند.
آیت‌الله صفایی بوشهری همچنین یاد و خاطره سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت.

نظر شما