شناسهٔ خبر: 66824219 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه تکاب: شهید رئیسی خستگی را خسته کرده بود

امام جمعه تکاب گفت: شهید رئیسی خستگی را خسته کرده بود و در راه خدمت به مردم سر از پا نمی شناخت و سرانجام در اوج خدمت به قله رفیع شهادت پر کشید .

صاحب‌خبر -

امام جمعه تکاب: شهید رئیسی خستگی را خسته کرده بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در مصلی بقیة الله الاعظم (عج) برگزار و اقامه شد.

حجت الاسلام کوهی گفت :سالها زمان لازم است تا شخصیت هایی همانند شهدای سانحه سقوط بالگرد در کشور تربیت و تحویل جامعه شود لذا این حادثه ضایعه عظیمی برای کشور و مردم بود.

امام جمعه تکاب افزود : حضور میلیونی مردم در گرامیداشت شهادت  شهید جمهور و همراهان شهیدش نشانه در رکاب مردم بودن و برای مردم بودن و برای مردم مردن این مسؤلان قدر شناس کشور بود .

وی گفت : دیپلماسی قوی و خدمات چشمگیر تیم جهادی رئیس جمهور شهید در کشور نشان از عظمت خدمات ارزشمند شهید رئیسی و همراهانش در کشورمان است.

امام جمعه تکاب افزود : مردم در ادامه قدر شناسی خود از خدمات خالصانه شهیدجمهور  انشاء الله در انتخابات پیش رو با حضور گسترده خود ابراز محبت خوبش را به راه خطیر شهید رئیسی و استمرار این راه ارزشمند نشان خواهند داد.

 

نظر شما