شناسهٔ خبر: 66824217 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه نقده :شهادت حین خدمت عین عبادت است

امام جمعه نقده گفت: رئیس جمهور شهید روز های تعطیل را هم در حال پیگیری و تلاش برای رفع مشکلات بود و این شهادت عین عبادت است.

صاحب‌خبر -

امام جمعه نقده :شهادت حین خدمت عین عبادت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، خطبه های نماز جمعه شهرستان نقده به امامت حجت الاسلام فصیح نیا امام جمعه این شهرستان برگزار شد .

حجت الاسلام فصیح نیا  با   تسلیت  شهادت   رئیس جمهور  و همراهانش با اشاره به خدمات خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی در طول ۳ سال خدمت صادقانه   افزود : وی روز های تعطیل را هم در حال پیگیری و حضور در مسائل روز برای  رفع مشکلات بود و این شهادت عین عبادت است که   رئیس جمهور در حال خدمات عمومی مردم به شهادت رسیدند .

امام جمعه شهرستان نقده با اشاره به نیاز جامعه اسلامی به مسئولین ولایی و مردمی دارد تصریح کرد : امروز اگر در مقابل تمامی توطئه های دشمنان ایستادگی کرده ایم به دلیل پیروی از رهبر معظم انقلاب وتلاش  مسئولین ولایی  است  و رئیس جمهور شهید     از همان مسئولین ولایی و مردمی بود که  با تبعیت از مقام عظمای ولایت تا آخرین نفس تلاش کردو با اعتقاد کامل در خدمت ولایت بود .

نماینده ولی فقیه در شهرستان نقده با اشاره به کارنامه برخی از دولت ها در گذشته ادامه داد :یکی از شاخصه های رئیس جمهور شهید مردمی بودن و در بین مردم بودن  است  و در بین خود مردم بزرگ شده بود و مستقیم مسائل و مشکلات مردم را پیگیر بود و این مردمی بودن باعث شهادت شد .

 

وی یکی از شاخصه های مهم مسئول ولایی را عدالت طلبی دانست و گفت : ظلم ستیزی و ایستادگی در مقابل فساد و حفظ و اقتدار ملی و دشمن شناسی با اقتدار بود و مسئولی جهادی و خستگی ناپذیری ، دوری از راحت طلبی و اشرافی گری از شاخصه های این شهید عزیز بود .

امام جمعه شهرستان نقده حجت الاسلام آل هاشم و استاندار محترم و وزیر امورخارجه   را نیز از شخصیت های بالای ولایی دانست .

 

نظر شما