شناسهٔ خبر: 67626544 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعلام کرد

ثبت بالاترین میزان مصرف برق در گرمترین روز غیرتعطیل سال

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: بر اساس آمار اعلامی میزان مصرف برق کشور در گرمترین روز غیرتعطیل سال شکسته شده و به بیش از ۷۶ هزار مگاوات رسیده است و برای تامین برق پایدار توصیه می‌شود مشترکان مصارف برق خود را کاهش دهند.

صاحب‌خبر -

اکبر فرج نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه به دنبال افزایش کم سابقه دمای هوا، میزان مصرف برق در کشور افزایش بسیار زیادی پیدا کرده است اظهار کرد: با توجه به این موضوع بر اساس آمار اعلامی میزان مصرف برق کشور در گرمترین روز غیرتعطیل سال شکسته شده و به بیش از ۷۶ هزار مگاوات رسیده است.

وی افزود: با توجه به افزایش دمای هوا بر اساس گزارش‌های سازمان هواشناسی و قرار داشتن در گرمترین روزهای سال و افزایش میزان مصرف به تبع آن، به منظور توزیع عادلانه انرژی برق و پیشگیری از بروز اخلال در شبکه توزیع و تامین برق پایدار از تمام مشترکان در خواست می‌شود از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف به ویژه در ساعات ۱۱ تا ۱۷ خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه در صورت استفاده از تجهیزات سرمایشی پرمصرف، دمای آسایش را رعایت کنند، گفت: همکاران شرکت توزیع نیروی برق تبریز بصورت شبانه روزی در تلاش هستند تا مشکلی در روند توزیع به وجود نیاید اما بدون همدلی و همراهی مردم این موضوع محقق نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، وی خاطرنشان کرد: شهروندان و مشترکان می‌توانند با کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق ضمن کاهش مبلغ قبوض خود با پیوستن به پویش با انرژی از میلیون‌ها جوایز ارزنده نیز برخوردار شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما