شناسهٔ خبر: 66823981 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه موقت سنندج:

رییس جمهور شهید بهترین الگو در خدمت جهادگونه به مردم است

ماموستا خالدی گفت: رییس جمهور شهید بهترین الگو در خدمت جهادگونه به مردم است و مسئولان باید از ایشان الگو برداری کنند.

صاحب‌خبر -

 امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج، واقعه غمناک شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفت و اظهار کرد: مردم کردستان از اولین روز این واقعه غمناک با حضور خود در این مسجد بی‌نظیرترین مراسم عزاداری را برای رییس جمهور شهید و هیئت همراهشان برگزار کردند.

ماموستا معروف خالدی، تبیین شخصیت شهید رییسی را ضروری خواند و افزود: به حق اگر رییس جمهور شهید ما در دل و قلب مردم نبود و محبوب آنها نبود اینگونه مراسم باشکوهی در استقبال از پیکر، تشییع و وداع در سراسر کشور را مشاهده نمی کردیم.

وی با اشاره به اینکه کلان پروژه‌های زیادی با نگاه ویژه دولت و رییس جمهور شهید در کردستان به بهره‌برداری رسید که آرزوی بیش از دو دهه مردم بود، گفت: هر کس قدمی برای کردستان برداشته باشد تا همیشه تاریخ در اذهان مردمان این دیار می‌ماند.

ماموستا خالدی گفت: شهید رییسی شخصیتی بود که در برابر تمام ناملایمات بدون اینکه پاسخی بدهد در مسیر خدمت به مردم ثابت قدم بود و هرگز وقت خود را صرف پاسخگویی به آنها نکرد.

امام جمعه موقت سنندج افزود: شهادت مزد انسان‌هایی است که در مسیر خدمت تمام وجودشان را در طبق اخلاص می‌گذارند و به حق رییس جمهور شهید چنین انسانی بود و براساس آنچه خداوند وعده داده شهدا هرگز نمی‌میرند.

وی خطاب به مسئولان گفت: اگر دنبال الگوی کاری هستید رییس جمهور شهید بهترین الگو در خدمت جهادگونه به مردم است شخصیتی که تمام وجود خود را در مسیر خدمت به مردم گذاشت.

نظر شما