شناسهٔ خبر: 67054206 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه موقت سنندج :

بصیرت و آگاهی، لازمه حضور در انتخابات است

ماموستا حسینی گفت: همه ما باید با بصیرت و آگاهی رئیس جمهوری انتخاب کنیم که دغدغه اصلی آن توسعه و آبادانی کشور و رفع مشکلات باشد.

صاحب‌خبر -

 امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: شورای نگهبان به زودی کاندیدا‌های اصلح ریاست جمهوری را تائید و به مردم معرفی می‌ کند و امیدواریم کسانی که معرفی و رای می‌آورند مانند شهید رییسی قدرت را برای خدمت به مردم بخواهند.

ماموستا سید احسن حسینی افزود: رییس جمهور آینده باید با الگوگیری از رییس جمهور شهید، زمینه خدمت به مردم را فراهم و با حضور میدانی در جمع مردم نسبت به تصمیم‌سازی و تصمیم گیری‌های درست برای اداره کشور و خدمت به مردم گام بردارد.

وی با تاکید بر ضروت مشارکت مردم در انتخابات پیشرو اظهار کرد: عرصه انتخابات نمود و مصداق کامل از مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است و همه ما باید با بصیرت و آگاهی تمام در میدان انتخابات حضور و با انتخاب درست زمینه را برای ایجاد دولت قوی که دغدغه اصلی آن توسعه و آبادانی کشور و رفع مشکلات باشد فراهم سازیم.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه اهمیت ارج دادن به انتخابات سالم و رقابتی، نشانه قوه بالای سیاسی مردم در ایران اسلامی است تصریح کرد: شرکت در این عرصه سرنوشت‌ساز، وظیفه شرعی همه ما بوده و در این راستا باید با تمام توان در میدان حاضر باشیم.

نظر شما