شناسهٔ خبر: 66823912 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

کتابخانه‌های عمومی استان قزوین در سوگ رئیس جمهور شهید؛

اخلاص، صداقت و ولایتمداری، گوشه‌ای از خصوصیات برجسته آیت الله رئیسی بود

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین اخلاص در عمل، صداقت و ولایتمداری را گوشه ای از خصوصیات برجسته آیت الله رئیسی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین، فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: اخلاص در عمل و صداقت در قول، ولایتمداری در اوج مسئولیت و مردمداری در عین کسوت، تنها چند خصوصیت بارز از شخصیت والای آیت‌الله رئیسی بود.

وی گفت: این مصیبت بزرگ را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت می‌گویم و امیدوار هستم همانگونه که در ۴۵ سال گذشته آزمون‌های سختی را پشت سر گذاشتند، با سلامت، سربلندی و شایستگی از این مرحله سخت و پیچیده نیز عبور کنند، زیرا ملت مسلمان ایران این توانایی را دارد که سران برجسته‌ای را تربیت کند که این راه سرافرازی و عزت را ادامه دهند.

محمدبیگی خاطرنشان کرد: کتابخانه های عمومی استان قزوین همراه با سایر آحاد ملت ایران، در سوگ و اندوه به سر می برند و عزادار هستند.

لازم به ذکر است؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

رییس جمهور

رییسی

رییسی

نظر شما