شناسهٔ خبر: 66823827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تاکید امام جمعه ساری بر جهاد انتخابات

آیت الله لائینی با تاکید بر جهاد انتخابات گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر، باید با انتخاب فرد اصلح کسی را انتخاب کنیم که مانند آیت الله رئیسی به فکر مردم باشد و جهاد انتخابات رقم بخورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری به تاکید قرآن بر توبه و تقوای الهی، گفت: تاخیر در توبه یکی از فریب‌های شیطان و خودفریبی محسوب می‌شود.

وی به افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در نظام اسلامی، حکمرانی بشری و اهداف الهی است و آنچه که نظام حکومت اسلامی را از نظامات شرق و غرب جدا می‌کند همین این مسئله است.

نماینده ولی فقیه مازندران با اشاره به دور جدید مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس جدید باید مدال انقلابی بودن را از آن خود کند.

آیت‌الله لائینی افزود: اگر چه ما نسبت به تصمیم‌مجلس گذشته مبنی بر تعطیل شدن شنبه‌ها حرف داریم، مجلس و دولت هر دو باید با دقت و هوشیاری بیشتری به این موضوع فکر کنند چون موضوع فعلی و فوری نبوده است. فرض بر اینکه اینکه درست باشد اما در شرایط فعلی نباید این‌تصمیم‌گرفته می‌شد.

وی به نهم خرداد روز جهانی بدون دخانیات اشاره کرد و گفت: بر اساس این شعار باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و در کاهش مصرف سیگار و قلیان گام‌های موثری برداریم اما به نظر می‌رسد که دخانیات در این زمینه برنامه ریزی درستی ندارد تا جامعه بدون دخانیات داشته باشیم.

امام جمعه ساری با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خدمت از جمله رئیس جمهور شهید ضمن تقدیر از مردم مازندران در میزبانی از سفر ریاست جمهور ادامه داد: از همه مسئولانی که زمینه امنیت حضور ریاست جمهور در سفر استانی را تامین کردند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی افزود: تشییع باشکوه رئیس جمهور شهید و همراهانش با استقبال مردم قدرشناس و خادم شناس مواجه شد از  باید صاحبان اندیشه این حضور را تحلیل کنند.

خطیب نماز جمعه ساری گفت: مردم در وجود آقای رئیسی، امیر عبداللهیان و دیگر شهدای خدمت که تمام فکر و ذکرشان، مردم بوده است، اخلاص، فداکاری و صداقت را می‌دیدند.

آیت‌الله لائینی افزود: تجلیل به جای خود خوب است اما وظیفه اصلی امروز ما تداوم جهاد خدمت است و مسئولان باید همان رویه جهاد‌ خدمت به مردم را بدون وقفه ادامه یابد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر، باید با انتخاب فرد اصلح کسی را انتخاب کنیم که مانند آیت الله رئیسی به فکر مردم باشد و جهاد انتخابات رقم بخورد.

وی تاکید کرد: مردم  به جهاد انتخابات توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما