شناسهٔ خبر: 67562066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خوزستان:

مردم خوزستان در انتخابات حماسه ساز شدند/تقدیر از اصحاب رسانه بخاطر انعکاس مشارکت

اهواز- ایرنا- مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان ضمن قدردانی از اصحاب رسانه در انعکاس مطلوب و تاثیرگذار انعکاس مشارکت در ۲ مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم استان در این رویداد مهم و حساس سیاسی حماسه ای عظیم، بی نظیر و جاودان خلق کردند.

صاحب‌خبر -

امیر طرفیانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ رسانه نسبت به پوشش اخبار روز انتخابات در استان خوزستان همکاری و تلاش مستمر داشتند اظهارکرد: وظیفه خود میدانم از خبرنگاران و اصحاب رسانه خوزستان که نقشی تعیین کننده در انعکاس این مشارکت حماسی از خود نشان دادند؛ صمیمانه قدردانی کنم.

وی همچنین ضمن تبریک به دکتر پزشکیان رییس جمهور منتخب کشور ادامه داد: مردم آگاه و بابصیرت ایرانِ اسلامی با حضور پرشور، معنادار و شایسته خود، بار دیگر عزم و اراده پولادین‌ خود را برای اعتلا و سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان نشان دادند و در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دشمنان را ناامید کردند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خوزستان افزود: به‌رغم تبلیغات منفی رسانه‌های بیگانه، در روز جمعه شاهد بودیم که مردم با حضور پررنگ خود در انتخابات، دشمن را مایوس کردند.

طرفیانی یادآورشد: انتخابات روز جمعه نشان داد که مردم به انقلاب اسلامی اعتماد و اعتقاد قلبی دارند و همواره در مسیر صحیح قرار دارند.

بر اساس این گزارش، : کل آرای اخذ شده از صندوق‌های ثابت و سیار استان در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک‌ میلیون و ۵۷۱ هزار و ۶۵۸ رای بوده است.

میزان رای به سعید جلیلی ۸۱۳ هزار و ۲۰۱ و میزان رای به مسعود پزشکیان ۷۱۴ هزار و ۵۵۰ بوده است. همچنین آرای باطله مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان ۴۳ هزار و ۹۰۷ رای اعلام شد.

نظر شما