شناسهٔ خبر: 66817673 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

ایجاد دبیرخانه شورای روابط عمومی متروی کلانشهر های کشور

صاحب‌خبر -

چهارمین نشست مدیران روابط عمومی متروهای کلانشهرهای کشور به میزبانی روابط عمومی و بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز برگزار شد.

ایجاد دبیرخانه شورای روابط عمومی متروی کلانشهر های کشور
تین نیوز

چهارمین نشست مدیران روابط عمومی متروهای کلانشهرهای کشور به میزبانی روابط عمومی و بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از کانال مترو شهر زمینی، صبح روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 1403 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز طی هماهنگی های لازم، نشستی از طریق ویدیو کنفرانس با حضور مدیران روابط عمومی متروی تهران، اصفهان، کرج و مشهد برگزار کرد.

بیات مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز، ضمن خوشامدگویی و تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی، با دعوت 2 نفر از کارشناسان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز، قدردانی و تشکر خود را اظهار داشت.

در ادامه زند مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، در مورد اقدامات متروی تهران به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی توضیح داد.

همچنین اخبار و اطالعات متروی کلانشهرها همراه با پیام تبریک مدیران روابط عمومی کلانشهرها در نشریه حرکت به همین مناسبت منتشر خواهد شد.

در ادامه، محمودی سرپرست روابط عمومی شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد دهه کرامت و هفته ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت و در مورد اقدامات متروی مشهد به مناسبت دهه کرامت و هفته ارتباطات و روابط عمومی توضیحاتی ارایه کرد.  

محمودی در مورد راه اندازی خط سه مترو،  اظهار داشت که این خط 28.5 کیلومتر می باشد. فاز یک آن از ترمینال مشهد در انتهای خیابان امام رضا(ع) شروع شده و تا فلکه بسیج تقاطع خط یک و سه و به سمت فلکه آب ادامه دارد و بعد از آن در خیابان خسروی اولین ایستگاه مشرف به حرم مطهر امام رضا (ع) به نام ایستگاه باب الجواد (ع) افتتاح می شود و به میدان شهدا قاطع خط دو، سه و چهار ختم می شود. 

در ادامه صنعتی مقدم مدیر روابط عمومی سازمان قطار شهری کرج و حومه اقدامات متروی کرج به مناسبت دهه کرامت و هفته ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد که نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز در مورد افتتاح ایستگاه جدید در هفته آینده برگزار خواهند کرد. 

در ادامه شهباز مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مترو منطقه اصفهان پیشنهاد داد نشستی با مدیران عامل به صورت حضوری داشته باشیم که جلساتی از قبل داشتیم مثمر ثمر قرار گیرد و پررنگ تر شود و خروجی بهتری از نظرات و پیشنهادات داشته باشیم.

در ادامه بیات پیشنهاد داد که هر ماه در جلسه شورای روابط عمومی مترو کلانشهر های کشور از مدیران را (مدیر آموزش،  مدیر ناوگان و ...) دعوت کنیم تا ارتباط دهنده مدیران کلانشهر باشیم.

 

 

.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما