شناسهٔ خبر: 66817604 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری مراسم غبارروبی مزارمطهر شهدای شهرستان هندیجان

به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، مراسم غبارروبی مزارمطهر شهدای شهرستان هندیجان وشهدای گمنام باحضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه و سایر مسئولان وخانواده شهدا برگزار گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاري بسیج خوزستان ، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای هندیجان شمالی و جنوبی و شهدای گمنام به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان و گرامیداشت شهدای خدمت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه با شکوه ویژه ایی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان با گرامیداشت آزادسازی خرمشهر و شهدای خدمت اظهار داشت : نام ، راه ، اهداف و آرمان های ارزشمند شهدا هیچ گاه فراموش نخواهند شد و شهدا درس ایثار و مقاومت و فداکاری و ولایتمداری به همه ماها آموختند.

وی افزود: برگزاری یادواره های شهدا ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگر ان و غبارروبی مزار مطهر شهدا بهترین الگوی رفتاری برای نسل های کنونی و آیندگان است که بایستی با فرهنگ سازی بهتر ترویج بیشتری در جامعه و جهان ارائه بشود.

وی بابیان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثار رزمندگان گفت: با فتح با افتخار خرمشهر، دشمنان اسلام و انقلاب در میدان ها و صحنه ها شکست خوردن و و با پیروی از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری ایران اسلامی پیروز و سربلند است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما