شناسهٔ خبر: 67342484 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار:

۱۸۳۰ شعبه اخذ رای در سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۱۸۳۰ شعبه اخذ رای در سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده است و ۲۰۰هزار نفر رای اولی در این استان حضور دارند.

صاحب‌خبر -

رضا شریفی در گفت وگو با ایسنا، افزود: برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعداد یک هزار ۸۳۰ شعبه اخذ رأی در سطح استان آماده است که از این تعداد ۹۴۷ شعبه اخذ رأی سیار و ۸۸۳ شعبه ثابت است.

شریفی گفت: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری افراد تنها با داشتن کارت ملی و شناسنامه دارای کد ملی می‌توانند رای دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: چشم تمام کشورهای جهان به انتخابات ایران اسلامی دوخته شده زیرا ما اکنون صاحب گفتمان مقاومت و بنیانگذار تمدن نوین اسلامی هستیم.

شریفی اظهار کرد: باید به خودمان ببالیم که جمهوری اسلامی وارد این چنین وزن راهبردی شده که همه دستگاه‌های رسانه ای، اطلاعاتی، امنیتی، سیاسی، راهبردی و علمی جهان ایران را به عنوان یک پروژه در دستور کار قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: اکنون در جایی ایستاده‌ایم که چشم دشمنان جمهوری اسلامی به وعده صادق، انتخابات و به مواضع مسولان نظام دوخته شده است.

شریفی تصریح کرد: دشمن در این خیال است که می‌تواند روی نسل جوان ما سرمایه گذاری کند چرا که تصور می‌کند نسل جوان گذشته را قبول ندارد در حالیکه این‌گونه نیست و در نتیجه به دنبال فروپاشی نرم در قالب جنگ تهاجم و ترکیبی است.

انتهای پیام

نظر شما