شناسهٔ خبر: 66813411 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انفجار در کارخانه‌ای در کلمبیا، ۲۹ زخمی برجای گذاشت

در نتیجه انفجار در کارخانه‌ای در نزدیکی بوگوتا پایتخت کلمبیا، دست کم ۲۹ نفر زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، در تصویر، حرکت آتش‌نشانان و خدمات اورژانس به محل انفجار در یک کارخانه مواد آتش‌بازی در حومه بوگوتا دیده می‌شود. منابع موثق خبر دادند که انفجار در یک کارخانه مواد آتش‌بازی در حومه بوگوتا در اواخر بعد از ظهر روز چهارشنبه روی داده است که حداقل ۲۹ زخمی برجای گذاشته است.

<div id="video-display-embed-code_11145378"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4241835/11145378?width=600&height=350"></script></div>

به گزارش رسانه‌های کلمبیایی، حوالی ساعت ۱۷:۰۰ به وقت محلی (۲۲:۰۰ به وقت گرینویچ) انفجار شدیدی منطقه صنعتی سوآچا در حومه‌ی بوگوتا را لرزاند.
کارلوس گالان، شهردار بوگوتا، در حساب اکس خود اعلام کرد که این انفجار که علت آن هنوز مشخص نیست، در یک کارخانه پودر و مواد آتش‌بازی به نام "پایروتکنیک کابوی" رخ داده است.
خوان سانچز پریکو، شهردار سوآچا، در توییتر خود از ۲۹ زخمی این حادثه خبر داد که به چهار بیمارستان مختلف منتقل شده‌اند. نیرو‌های امدادی زیادی بلافاصله به محل اعزام شدند.
شهردار بوگوتا در حساب کاربری اکس خود نوشت: در حال حاضر، شهرداری، آتش‌نشانان سوآچا و بوگوتا با پشتیبانی پلیس، دفاع مدنی و یگان‌های متخصص ضد انفجار به این فوریت رسیدگی می‌کنند.
تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که در اواخر بعد از ظهر دود غلیظ خاکستری از محل کارخانه به آسمان بلند شده بود.
به گفته آتش‌نشانان، در اثر این انفجار، شیشه‌های خانه‌های اطراف، شکسته شد و در اوایل شب، خودرو‌های آتش‌نشانی زیادی در محل حاضر بودند.

نظر شما