شناسهٔ خبر: 66811312 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

راهنمای خرید انواع سفره یکبار مصرف آراسته

صاحب‌خبر -
انواع سفره یکبار مصرف
سفره‌های یکبار مصرف از نظر طرح، رنگ و جنس به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و کاربرد مورد نظر خود، هر یک از انواع این سفره‌ها را انتخاب کنید. برای خرید انواع سفره یکبار مصرف در ابتدا باید با تنوع این سفره‌ها آشنا شوید که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

    سفره یکبار مصرف شیشه ای:
یکی از پرفروش ترین مدل‌های سفره یکبار مصرف موجود در بازار، سفره شیشه ای یکبار مصرف است. این نوع سفره با ظاهر جذاب و کیفیت بالای خود، می‌تواند هر‌جایی مورد استفاده قرار گیرد. معمولا این سفره‌ها به صورت گل‌دار طراحی می‌شوند. شیشه ای بودن این سفره‌ها ظاهر جذابی به آنها داده است و جنس نایلونی این سفره‌ها نیز باعث می‌شود تا در برابر رطوبت و نشتی مایعات داخل سفره، مقاومت خوبی داشته باشند.

    سفره یکبار مصرف مجلسی:
سفره مجلسی یکبار مصرف می‌تواند از جنس شیشه ای (نایلونی) یا کاغذی باشد. طرح و گل‌های روی این سفره‌ها ظاهری مجلسی به آنها داده است، به همین دلیل برای مجالس مهم و مهمانی‌هایی که اهمیت زیادی دارند، بسیار مناسب هستند.

    سفره یکبار مصرف کاغذی:
سفره یکبار مصرف کاغذی نیز یکی دیگر از انواع پرفروش سفره‌های یکبار مصرف موجود است که بسیار کاربردی است، همچنین به دلیل وجود کاغذ در این سفره‌ها، می‌توان آنها را برای مجالس و مهمانی‌های مهم نیز مورد استفاده قرار داد. سفره‌های یکبار مصرف کاغذی معمولا دارای یک لایه نایلون در قسمت زیرین خود هستند که امکان نشتی آب یا رطوبت را بسیار کاهش می‌دهند.

    سفره یکبار مصرف ساده:
یکی از انواع سفره‌های یکبار مصرف که قیمت بسیار ارزانی دارد، سفره یکبار مصرف ساده است. این نوع سفره برای برگزاری مهمانی‌های غیر رسمی و مراسم مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سفره‌ها هیچ نوع طرحی ندارند، ولی امکان سفارش آنها در رنگ‌های مختلف وجود دارد.



نکات خرید با اهمیت در هنگام انتخاب سفره یکبار مصرف
 اگر زیاد از سفره‌های یکبار مصرف استفاده می‌کنید پیشنهاد ما به شما خرید عمده این محصول است، برای این منظور، فروشگاه اینترنتی آراسته به عنوان مرکز پخش سفره یکبار مصرف با بهترین قیمت می‌تواند نیاز شما را تامین کند.

برای انتخاب و خرید سفره یکبار مصرف باید به نکات مهمی توجه کنید که ما در زیر به چند مورد از آنها می‌پردازیم:
•    کیفیت سفره وابسته به ضخامت آن است، هر چقدر گرماژ(وزن پایه) سفره بیشتر باشد، ضخامت سفره بیشتر است و کیفیت آن نیز بالاتر می‌رود.
•    سفره‌های یکبار مصرف ساده و بدون طرح برای مجالس و مهمانی‌ها گزینه خوبی نیستند.
•    سفره ساده و بدون چاپ یکبار مصرف، قیمت ارزان تری نسبت به سفره‌های چاپ شده دارد و برای مواقعی که زیبایی خیلی مهم نیست، گزینه خوبی است.
•    در هنگام خرید سفره کاغذی حتما به لایه نایلون به کار رفته در زیر این سفره‌ها توجه داشته باشید تا مایعات داخل سفره روی فرش نریزند.
•    برای برگزاری مهمانی‌ها و مراسم مهم که یک تم رنگی خاص دارند، می‌توانید سفره‌های یکبار مصرف ساده را به رنگ دلخواه خودتان انتخاب کنید.



ارائه انواع سفره یکبار مصرف در آراسته
برای خرید انواع سفره یکبار مصرف بهتر است به فروشگاهی معتبر که از کیفیت محصولات آن اطمینان دارید، مراجعه کنید. تولیدی یکبار مصرف آراسته یکی از فروشگاه‌های معتبر در این زمینه است. انواع سفره یکبار مصرف در آراسته با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان عرضه می‌شوند. شما می‌توانید برای مشاهده انواع سفره‌های بدون چاپ و ساده، سفره‌های شیشه‌ای، سفره‌های کاغذی و مجلسی به سایت آراسته مراجعه کنید و با توجه به نیاز خود، سفره مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید و آن را درب منزل دریافت نمایید.
 
 

نظر شما