شناسهٔ خبر: 66809313 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

مربیان کانون پرورش فکری مازندران در یک دوره آموزشی با اقدام پژوهی آشنا شدند

مربیان و مسئولان کانون پرورش فکری مازندران در یک دوره آموزشی با اقدام پژوهی و پژوهش اعضا آشنا شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، نشست آموزشی و توجیحی مربیان فرهنگی و مسئولین مراکز با موضوع آموزش کارگاهی اقدام پژوهی و کارگاه پژوهش اعضا در دو حوزه شرق استان در ساری  و غرب استان مازندران در مرکز آموزش چالوس بصورت مجزا در تاریخ های ۳۱ اردیبهشت و ۱ خرداد برگزارگردید.

در این کارگاه آموزشی که به صورت حضوری با حضور اعضای نهاد پژوهش برگزارشد در خصوص  توضیح و تبین مسئله و موضوع یابی در حیطه اقدام پژوهی برای مربیان -شناخت و تشخیص درست مشکل و مسئله و  روش های تشخیص درست و اگاهانه مسئله یابی  و آشنایی و تشریح مراحل ۹ گانه ی اقدام پژوهی توسط اعضای نهاد برای مربیان حاضر در کارگاه توسط مژده پاک سرشت، فاطمه نعمتی سارخانلو و هدا کریم تشریح شد.

همنین در این دو کارگاه به صورت تمرین عملی در زمینه‌ی نوشتن بخش توصیف وضع موجود و بررسی نوشته های مربیان و نقدو بررسی آن در کارگاه فعالیت صورت گرفت.

لازم به ذکر است: ب راساس این دوره، از مربیان خواسته شد از تمامی فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی در کارگاه‌های عمومی خود با روش‌های خلاقانه و جذاب در راستای پیش برد  هرچه بیشتر اهداف کارگاه‌های پژوهش اعضا بهره ببرند.

در بخش کارگاهها اعضا مربیان بیش از هرزمان دیگر در برگزاری کارگاه با نقش تسهیل گری خود پی بردند و این موضوع مورد تاکید به مربیان قرار گرفت.

مربیان کانون پرورش فکری مازندران در یک دوره آموزشی با اقدام پژوهی آشنا شدند

مربیان کانون پرورش فکری مازندران در یک دوره آموزشی با اقدام پژوهی آشنا شدند

نظر شما