شناسهٔ خبر: 66809291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در خبرگان رهبری:

آیت الله رئیسی مخلص بود

المیرا عسگری زاده

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ویژگی‌های فراوان آیت الله رئیسی گفت: اخلاص، فعال و پر کار بودن، خستگی ناپذیر بودن،تبعیت از رهبری و مردمی بودن از ویژگی های شهید جمهور بود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام عسگر دیرباز، سوم خردادماه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت که در خیابان شهید سلیمانی برگزار شد، ضمن ابراز تاسف و تاثر از دست دادن رییس جمهور و همراهانش با بیان اینکه تبعیت از رهبری از ویژگی های رییس جمهور شهید بود، افزود: تبعیت از رهبری بر همه فرض است و باید نصب العین تمام فعالیت‌های خود قرار دهیم. 

حجت الاسلام دیرباز پیگیری حل مشکلات مردم را از دیگر ویژگی‌های آیت الله رییسی دانست و تاکید کرد: مسئولان باید پناه و ملجا مردم باشند و در نظام اسلامی نیز مسئولان باید این مسیر را ادامه دهند و چراغ راه شهید جمهور را روشن نگه دارند. 

وی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه هستند، افزود: دشمن خیال می‌کرد با شهادت رییس جمهور شاید مردم عکس‌العمل خاصی نشان ندهند اما مردم به میدان آمدند و مراسم تشییع‌های باشکوهی را در سراسر کشور شاهد بودیم. 

نماینده مردم آذربایجان غربی در خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم تا پای جان برای کسی که برایشان خدمت کند، وفادارند، اظهار کرد: مردم آذربایجان‌غربی، در استانی با ادیان و مذاهب مختلف و قومیت‌های متفاوت همانند سراسر کشور در صحنه حضور دارند و همه ید واحده در برابر دشمن هستند. 

انتهای پیام

نظر شما