شناسهٔ خبر: 67321069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

طی مراسمی صورت گرفت؛

تجلیل استاندار از مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان

همایش پاسداشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات با حضور استاندار خوزستان، معاونین استاندار، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و جمعی از مسئولان استانی برگزار و از مدیران فعال روابط عمومی استان تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، همایش پاسداشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات شامگاه دیروز (شنبه ۲ تیر) با حضور «علی‌اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان، معاونین استاندار، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

حسینی‌محراب در این مراسم خطاب به مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: روابط عمومی از مشاغل سخت و در عین حال تاثیرگذار است. تلاش های شما همراه با اخلاص و برای اقتدار نظام و انقلاب است.

وی افزود: چند کار مهم بر عهده روابط عمومی‌هاست؛ اولین کار شناخت مخاطبین و تولید محتوا متناسب با گروه مخاطبین است. از پراکندگی موضوعات بایست پرهیز شود و بر یک موضوع تمرکز کنید. اهداف روابط عمومی‌ها باید شناسایی شود و متناسب با آن اهداف انتقال پیام صورت گیرد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: امروزه فضای مجازی و پیام‌رسان‌ها ضریب نفوذ زیادی دارند. ارتباط حسنه با اصحاب رسانه نیز از جمله اهداف مهم روابط عمومی‌هاست و این ارتباط و تعامل منجر به انعکاس بهتر اخبار سازمان‌هاست.

در پایان این مراسم از «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به پاس فعالیت‌های مستمر و تاثیرگذار در این حوزه تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما