شناسهٔ خبر: 66803393 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گفت و گوی مهر؛

«آیت الله رییسی» زمان خدمت ذوب در ولایت بود

رشت- فرماندار رشت با اشاره به اینکه «آیت الله رییسی» زمان خدمت ذوب در ولایت بود، گفت: پرچمی که خادمان شهید برداشتند بر زمین نخواهد ماند و این راه ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

کیا عاشوری در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش اظهار کرد: آیت الله رئیسی در طول سال‌های خدمت بی منت خود به مردم، همیشه و در همه حال برای ولایت فقیه احترام بالایی قائل و همواره پا در رکاب و ذوب در ولایت بود.

وی افزود: امروز بیش از آنچه که غم دار و عزادار شهید رئیسی باشیم نگران و افسوس می‌خوریم که یک الگوی کم نظیر خدمت گزاری و یک خدمت گزار صدیق در تراز انقلاب اسلامی را از دست داده‌ایم.

عاشوری ادامه داد: خدمت رسانی سریع، بی منت و جهادی و به دور از نگاه‌های سیاسی و جناحی همواره در دستور کار شهید آیت الله رئیسی قرار داشت و این روحیه به سایر دولت مردان و ارکان مدیریتی دولت در مرکز و استان‌ها و شهرستان‌ها سرایت کرده بود.

وی با اشاره به استقبال میلیونی مردم از شهدای خدمت و در رأس آنها سید شهیدان خدمت در مراسم تشییع این شهدا، گفت: امروز برگی دیگر از تاریخ انقلاب اسلامی ورق خورد و همگان به چشم دیدند که مردم ایران اسلامی همواره قدردان خادمان خود بوده و تحت تأثیر پمپاژ منفی رسانه‌های دشمن قسم خورده قرار نگرفته و نخواهند گرفت.

عاشوری با اشاره به اینکه رئیس جمهور مردمی ما در طول سه سال خدمت خود تمام تمرکزش حل اساسی مشکلات مردم بود، افزود: کسی که در مسیر امامت و ولایت قرار می‌گیرد و تربیت شده این مکتب است، پاسخی به یاوه گویی‌ها نمی‌دهد و وقت خود را صرف جهاد و خدمت و امیدآفرینی برای مردم می‌کند که این خود بزرگ‌ترین سیلی به دشمنان است.

وی به برگزاری مراسم‌های مختلف در جای جای شهرستان رشت توسط مردم انقلابی و قدرشناس این شهرستان برای رئیس جمهور محبوب و شهیدشان اشاره کرد و گفت: بنده از طرف خدمت‌گذاران شما در مرکز استان تعهد می‌دهم پرچمی را خادمان شهیدمان برداشتند بر زمین نخواهیم گذشت و این راه با اقتدار ادامه پیدا خواهد کرد.

نظر شما