شناسهٔ خبر: 67265208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

به همت دولت سیزدهم

سرانه فضای ورزشی آذربایجان‌غربی از میانگین کشوری بالاتر رفت

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: سرانه فضای ورزشی در استان که در ابتدای دولت سیزدهم پایین تر از میانگین کشوری بود، با اجرای طرح های مختلف ورزشی به بالاتر از آن رفته و حتی در برخی شهرستان ها رشد جهشی داشته است.

صاحب‌خبر -

سجاد بیرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرانه فضای ورزشی در آذربایجان غربی پیش از فعالیت دولت سیزدهم، زیر ۶۰ سانتی متر مربع بود در حالی که میانگین کشوری به ۷۵ سانتی متر مربع می رسید.

وی اضافه کرد: با آغاز به کار دولت سیزدهم و تلاش های صورت گرفته در قالب مصوبات سفر رییس جمهوری به استان و سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان غربی، حجم بالایی از پروژه ها شکل گرفت و توانستیم از میانگین کشوری عبور کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر سرانه فضای ورزشی در همه شهرستان های استان از ۸۰ سانتی متر تا یک متر متفاوت بوده و در برخی شهرستان ها از یک متر نیز بیشتر شده است.

بیرامی اظهار کرد: در نزدیک به سه سال گذشته ورزش و جوانان استان کار ۱۵ ساله را انجام داد که با هیچ دوره ای قابل مقایسه نیست .

وی با قدردانی از حمایت های استاندار آذربایجان غربی در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی گفت: در حال حاضر شهرستانی نداریم که در آن پروژه ای در حال اجرا نباشد.

وی افزود: در دولت سیزدهم ما شاهد اولین ها در ورزش قهرمانی استان بودیم به طوری که «فاطمه مجلل» اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش استان و اولین بانوی ورزشکار از این استان که پرچم دار کاروان اعزامی ایران در المپیک پاریس خواهد بود.

نظر شما