شناسهٔ خبر: 67265203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کلاله: رسانه‌ها در شورآفرینی انتخابات نقش اساسی دارند

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه کلاله با اشاره به جایگاه خبرنگاران و رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی به افکار عمومی و مهم دانستن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ضرورت مشارکت حداکثری مردم گفت: رسانه‌ها در شورآفرینی این رخداد مهم سیاسی نقش اساسی دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام نجف‌علی قاسمی روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: انتخابات از اصول اقتدار ملت است و حیات اجتماعی جامعه نیز به رسانه‌ها بستگی دارد.

وی افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران باید با امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی، زمینه را برای مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات پیش رو در هشت تیرماه امسال فراهم کنند.

حجت الاسلام قاسمی بابیان اینکه حیات اجتماعی جامعه به رسانه و خبرهای آن بستگی دارد، اضافه کرد: در صورت نبود رسانه و یا انعکاس نامناسب اخبار و رویدادها، جامعه در بی خبری به‌سر برده و به مرده خواهد بود.

امام جمعه کلاله: رسانه‌ها در شورآفرینی انتخابات نقش اساسی دارند

امام جمعه کلاله همچنین نقش رسانه‌ها را در شکل‌دهی افکار عمومی مهم دانست و ادامه داد: اهمیت رسانه، روز به روز درحال افزایش است و بر ذهن مردم و سبک زندگی آنها اثرگذار می‌گذارند.

وی گفت: رسانه‌ها همچنین به دولت، حاکمیت و نهادها در یک جامعه جهت‌ می‌دهد و جامعه سالم و صالح را تشکیل خواهد داد.

حجت الاسلام قاسمی، نقد مسائل در بخش‌های گوناگون را از کارکردهای رسانه‌ و خبرنگاران دانست افزود: نقدها باید منصفانه، منطقی و امیدوار کننده باشد و رسانه‌ها در کنار این قبیل نقدها، خدمات و عملکرد دولت و مسوولان را نیز بیان کنند.

به گزارش ایرنا، دراین نشست همچنین برخی خبرنگاران نیز به بیان نقطه نظرات خود و نیز دغدغه‌های جامعه پرداختند.

شهرستان کلاله افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما