شناسهٔ خبر: 66801459 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان:

با پرداخت عوارض آلایندگی به شهرداری‌های خوزستان بیش از هزار و ۷۰۰ طرح در حال اجرا است

خانچی گفت: با تزریق خوب آلایندگی به شهرداری‌ها بیش از هزار و ۷۰۰ طرح در زمینه‌هایی مختلف در سطح استان در حال پیگیری است.

صاحب‌خبر -

محمد خانچی معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در خصوص آخرین طرح‌های در دست اقدام گفت: پروژه هایی از سوی شهرداری در دست اقدام است که می‌تواند موجب افزایش رضایتمندی مردم، روان شدن شدآمد (ترافیک) اهواز و ارتقا سطح شهروندی بسیار موثر باشد.

او با بیان اینکه همه مجموعه های دستگاه های خدمات رسان از اجرای این طرح‌ها پشتیبانی می‌کنند، افزود: شرکت برق نیز علی رغم گرما طاقت فرسای استان در تلاش برای برطرف شدن موانع هستند.

به گفته آقای خانچی در زمینه آب و گاز نیز برنامه ریزی شده تا بتوانیم تا هفته دولت بخش عمده ای از طرح‌ها را به اتمام برسانیم هرچند که بعضی از آن ها مانند پل چهار شیر در خرداد ماه بهره برداری خواهد شد ولی نهایتا طرح‌های کمربندی شرق و پل ششم جز برنامه‌هایی هستند که در تلاشیم به سرانجام برسند. 

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در حوزه شهرداری های سطح استان نیز گفت: با توجه به تزریق خوب عوارض آلایندگی که اتفاق افتاده، هزاران طرح در سطح استان داریم که از سوی شهرداری های ما در حوزه های مختلف (توسعه فضای سبز، آسفالت معابر زمین چمن مصنوعی، توسعه محیط زیست، توسعه ناوگان حمل و نقل) به صورت همزمان در حال اجرا است.

او اضافه کرد: از اقدامات خوب دولت و پیگیری مجموعه‌های استان و علمای استان با یک نگاه همگرا، پیگیری های خوبی شده که امروز استان خوزستان با تمهیدات آیت الله شهید رئیسی تبدیل به کارگاه بزرگ عمرانی شده است.

نظر شما