شناسهٔ خبر: 67204512 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

اشتغال فرزندان ایثارگران در اولویت قرار دارد

استاندار لرستان گفت: اشتغال فرزندان ایثارگران در اولویت قرار دارد و دستگاه هایی اجرایی باید در راستای تحقق این مطالبه تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، ابوطالب شفقت امروز در دیدار با مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار کرد: فرزندان ایثارگران باید در تمام حوزه های فعالیت کشور حضور داشته باشند و مدیران دستگاه های اجرایی نیز از این قشر باشند تا فرزندان انقلابی و ایثارگر مدیریت جامعه را بدست بگیرند.

 

وی گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را ضروری دانست و تصریح کرد: بنیاد شهید یک نهاد انقلابی است و برای خدمت‌رسانی به قشری که تمام وجود خود را برای نظام اسلامی و کشور فدا کرده‌اند فعالیت می کند.

 

وی با تاکید بر اینکه چرخه حکمرانی کشور در حوزه‌های مختلف باید توسط نیروهای حزب اللهی باشد اضافه کرد: خانواده ایثارگران صاحبان ممکلت هستند و اقدام کارکنان و مدیران بنیاد شهید ایثارگرانه است.

 

استاندار لرستان ادامه داد: دغدغه امروز ما تقویت روحیه فرهنگ کار می‌باشد چراکه این فرهنگ در لرستان ضعیف است و تلاش مدیران باید بیش از گذشته شود.

 

شفقت بر ایجاد خلاقیت و نوآوری در برگزاری برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت ایثارگران در دستگاه های اجرایی و بخش های تربیتی استفاده کرد.

نظر شما