شناسهٔ خبر: 66800554 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تبیین ویژگی‌های شخصیتی شهید رئیسی در محافل انس و معرفت مکه

ویژگی‌های شخصیتی شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با حضور سخنرانان بعثه مقام معظم رهبری در محافل انس و معرفت مکه مکرمه تبیین شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری ایکنا؛ محفل انس و معرفت و مراسم یادبود شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی شامگاه سه‌شنبه، اول خردادماه، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین عباس ظهیری، خطیب بعثه مقام معظم رهبری و مرثیه‌سرایی حاج حمید رمضان‌پور، از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در هتل «عرب المشاعر» مکه برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام ظهیری ضمن سخنانی در این مراسم به دوران کودکی و نوجوانی شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: مرحوم رئیسی از نعمت پدر مرحوم بود و همین مسئله سبب شد که در دوران نوجوانی پناهنده آستان امام علی‌بن موسی الرضا(ع) شود و در حقیقت ایشان تربیت‌یافته مکتب رضوی بود.
 
وی در ادامه با اشاره به این که شهید رئیسی از نخستین روزهای انقلاب در صحنه بود، گفت: در جلسه اخیر ایشان با اساتید دانشگاه که در قم برگزار شد، این شهید بزرگوار به خوبی به دغدغه‌های اساتید گوش داد. مرحوم رئیسی مردم‌‌دار بود و خود شخصا مشکلات را پیگیری می‌کرد و شخصیتی خستگی‌ناپذیر داشت.
تبیین ویژگی‌های شخصیتی شهید رئیسی در محافل انس و معرفت مکه + فیلم
حجت‌الاسلام ظهیری بیان کرد: شهید رئیسی مرد میدان بود و در تمامی حوادث غیرمترقبه همچون سیل و زلزله در صحنه حضور داشت.

خطیب بعثه مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود درباره مناسک و اعمال حج تمتع سخن گفت.
 
در پایان این مراسم، حاج حمید رمضان‌پور، از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در گرامیداشت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان مرثیه‌سرایی کرد.

شهید رئیسی، عالم، پرتلاش، مجاهد و خادم‌الرضا(ع) بود
 
همچنین، ویژگی‌های شخصیتی شهید رئیسی، رئیس‌جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران در محفل انس و معرفت(یادبود شهدای خدمت) که در هتل «ورقان النور 1» مکه برگزار شد، تبیین گردید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی اخویان، مدیر امور آموزشی و فرهنگی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری ضمن سخنانی در این محفل گفت: مرحوم رئیسی دارای ویژگی‌هایی بود که دوست و دشمن به آن اعتراف داشتند و آن پرکاری و تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکلات بود و این نشان می‌داد که این شهید بزرگوار اعتقاد به مردم و کار کردن برای آن‌ها داشت.
تبیین ویژگی‌های شخصیتی شهید رئیسی در محافل انس و معرفت مکه + فیلم
وی در ادامه به ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در پیام ارتحال مرحوم رئیسی، ایشان را عالم، مجاهد، پرتلاش، خادم‌الرضا، فداکار، بزرگوار، صمیمی و مخلص معرفی کردند.
 
در پایان این مراسم، حمید رمضان‌پور، از مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) در سوگ شهادت مرحوم رئیسی، مرثیه‌سرایی کرد.
تبیین ویژگی‌های شخصیتی شهید رئیسی در محافل انس و معرفت مکه + فیلم
انتهای پیام

نظر شما