شناسهٔ خبر: 66798032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت الاسلام شمس الدینی درگرامیداشت یاد شهدای خدمت در بافت ؛

شهادت حق چنین انسان های بود

برگزاری مراسم یادبود در دانشگاه آزاد بافت به یاد شهدای خدمت به همت بسیج دانشجویی بافت

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛مسئول دفتر نمایندگی بافت در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت شهیدحجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی انسان بسیار بزرگی بودوبزرگی اوبخاطر این بود که خدا رابندگی کردمثل حاج قاسم متعبد بود وظیفه وتکلیف را انجام می داد،اهل نماز شب، توسل به حضرات معصومین علیهم‌السلام بود گاهی اوقات ساعات پایانی شب به مسجد مقدس جمکران می آمد ومتوسل به امام زمان می شد.
شمس الدینی گفت؛شهید انسان مخلصی بود حضرت آقا هم درپیام تسلیتشان به این نکته اشاره کردند.یکی از دلایل اخلاص آقای رئیسی این بود که آینده فروشی نکرد برای رای جمع کردن به نسل بعدی خیانت نکرد.
وی بیان کرد:شهید سید ابراهیم رئیسی به شدت مردمی بود حضرت آقا این مورد رادرحقش بیان کردند سرزدن به مردم،سفرهای استانی،حرف مردم را شنیدن و مشکلات آنها را برطرف می کردند،تعطیلات رابه این کار اختصاص می دادند
وی در پایان گفت گفت شهید آل هاشم هم بسیار مردمی بودند واین زبانزد مردم تبریز بود. و همه شهدای حادثه هلی کوپتر خصلت ها و ویژگی های خوبی داشتند خدا آنها را خرید و عاقبت بخیرشان کرد.شهادت حق چنین انسان هایی بود. و ان شاالله همه ما رهرو راه شهدا باشیم.

نظر شما