شناسهٔ خبر: 66797027 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

هنرمند نقاش در سمنان، پرتره خادم الرضا شهید سیدابراهیم رئیسی را به تصویر کشید

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، حسین نظارت از هنرمندان نقاش استان سمنان با به تصویر کشیدن پرتره شهید سرافراز میهن اسلامی آیت الله رئیسی یاد و خاطره این شهید خدمت که به سیدالشهدای خدمت ملقب شده است گرامی داشت.

این هنرمند نقاش در دوران فعالیت خود صدها تابلو و اثر زیبا تولید و ارائه کرده است و چهره رهبر فرزانه انقلاب و نیز شهیدان مختلف از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی را به زیبایی به تصویر کشیده است.

این هنرمند در کنار تصاویر شهدای گرانقدر آثار دیگری از منظره و گل با تکنیک پاستل و رنگ و روغن نیز تولید و ارائه کرده است.

حسین نظارت دانش آموخته کارشناسی ارشد نقاشی است که با تولید و عرضه بیش از 400 اثر نقاشی به تدریس نقاشی نیز به علاقه مندان نیز مشغول است.

وی بازنشسته بنیاد شهید استان سمنان است و تاکنون دهها نمایشگاه نقاشی در سطح ملی و استانی برپا کرده است و علاوه بر این اقدام به برگزاری ورکشاب و نقاشی از تصاویر سرداران و شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاومت در برنامه های مختلف از جمله راهپیمایی اربعین حسینی کرده است.

اهالی فرهنگ و هنر در استان سمنان پس از وقوع حادثه غم بار سقوط بالگرد حامل رییس جمهوری و یاران شهیدش در برنامه ها و انجام فعالیت های مختلف ارادت خود را به شهیدان بزرگوار این حادثه جانگذار ابراز کردند.

موسسه ها و انجمن های فرهنگی هنری استان سمنان نیز با صدور بیانیه و نصب پلاکارها و پرچم های سیاه به سوگواری و ابراز ارادت به این شهیدان پرداختند.

نظر شما