شناسهٔ خبر: 67267249 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بزرگداشت مجید قناد برگزار می‌شود

ندا آل سید طیب

بزرگداشت مجید قناد،هنرمند پیشکسوت تئاتر و تلویزیون روز شنبه دوم تیر ماه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، این مراسم همزمان با آیین افتتاحیه موسسه هنرهای نمایشی سفیران صلح صحنه، روز شنبه دوم تیر ماه در تالار ناظرزاده کرمانی ایرانشهر برپا می‌شود.

مجید قناد، هنرمند تئاتر و تلویزیون از جمله هنرمندان فعال در امور صنفی نیز هست و به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره انجمن تئاتر کودک و نوجوان نیز پیگیر امور صنفی فعالان این رشته است.

او چندی پیش به دلیل بیماری مدت کوتاهی در بیمارستان بستری شد ولی به گفته خانواده‌اش روند بهبودی را طی می‌کند.

گفتنی است موسسه هنرهای نمایشی سفیران صلح صحنه با مدیریت حامد نصرآبادیان، بازیگر، مدرس و کارگردان تئاتر در ادامه تولیدات جهانی نمایش‌های فیزیکال گروه سربازان صلح ایران و با هدف گسترش صلح با کمک هنرهای نمایشی راه‌اندازی شده است.

این موسسه با همراهی ۱۵ سفیر هنری از دوم تیر ۱۴۰۳ کار رسمی خود را آغاز خواهد کرد.

ناصر آقایی، مجید قناد، جواد انصافی، رضا مهدیزاده، شهره رعایتی، فریدا صفائیان، شهرام نجاریان، نگار امیری، منیره ملکی، کورش برزی، وحید صحت، پوریا خوش‌اخلاق، حامد درویش، داریوش خرسند از جمله سفیران بخش‌های گوناگون این موسسه هستند.

قرار است تا در آیین افتتاحیه این موسسه به پاس سال‌ها فعالیت هنری مجید قناد، هنرمند پیشکسوت و فعال در زمینه تولیدات تصویری کودکان و نوجوانان از این هنرمند قدردانی خواهد شد.

شرکت در این مراسم که شنبه دوم تیر ساعت ۱۹ در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر برگزار می‌شود، برای عموم آزاد است.

انتهای پیام

نظر شما