شناسهٔ خبر: 67267218 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

«تماشای جمال» به خانه عکاسان جوان رسید

نمایشگاه عکس انفرادی مهدی پالیزگیر با عنوان «تماشای جمال» عصر جمعه اول تیر در گالری خانه عکاسان جوان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی خانه عکاسان جوان، نمایشگاه «تماشای جمال» مجموعه‌ای از آثار مهدی پالیزگیر است که در قالب یک مجموعه بدیع از شمایل‌نگاره‌های ذهنی هنرمند برای نخستین بار با ابزار دوربین عکاسی به تصویر کشیده شده‌اند.

این مجموعه حاصل تلاش یکسال گذشته هنرمند است که عکس‌های فاخری با موضوع چهره‌نگاری ذوات مقدسه بدون اشاره مستقیم به چهره‌ی حضرات معصومین (س) را ثبت کرده است.

مهدی پالیزگیر کارشناس ارشد مدیریت صنعتی است که آموزش عکاسی را نزد حمزه اولیازاده سپری کرده است. زمینه کاری و حرفه تخصصی این هنرمند همسو با عکاسی نبود اما علاقه‌اش به هنر و خصوصاً حرفه عکاسی وی را به سمت این رشته هنری سوق داده است. پالیزگیر عضو گروه عکاسان آستان بوده و به تازگی با نمایشگاه گروهی عکس «حرم آنجاست» آثار هنری‌اش را به نمایش گذاشته است. عکاسی از موضوعات آیینی و ملی از دغدغه‌های وی برای عکاسی است.

نمایشگاه عکس «تماشای جمال» روز جمعه اول تیر در گالری خانه عکاسان جوان از ساعت ۱۷ افتتاح خواهد شد و تا پایان روز سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در گالری خانه عکاسان جوان واقع در کوچه چهارم خیابان یوسف آباد پلاک ۳ واحد ۳ جهت بازدید عموم دایر است.

نظر شما