شناسهٔ خبر: 66793075 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برنامه‌های بزرگداشت رئیس جمهور شهید در فارس

برنامه‌های بزرگداشت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش را در استان فارس اعلام شد.

صاحب‌خبر -

برنامه‌های بزرگداشت سیدالشهدای خدمت در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: برنامه عزاداری مردمی و هیئات مذهبی ۲ خرداد در محله‌ها و مساجد، حسینیه‌ها، حرم‌های مطهر امامزادگان در سطح استان فارس برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان افزود: برنامه اصلی و محوری مراسم بزرگداشت پنج‌شنبه، ۳ خردادماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد که یک ساعت قبل از این مراسم هم چند هیئت مذهبی عزاداری به سمت حرم حر کت می‌کنند که هنگام نماز مغرب و عشاء در حرم مستقر می‌شوند.
وی گفت: مراسم تشیع شهدا به‌صورت زنده از طریق دو دستگاه تی وی وال (تلویزیون بزرگ) عصر پنجشنبه، در شبستان امام خمینی (ره) حرم شاهچراغ (ع) پخش خواهد شد.
به گفته ملک مکان؛ مراسم بعدی روز جمعه، ۴ خرداد از ساعت ۱۱ صبح قبل از خطبه‌های نماز جمعه در شبستان امام خمینی حرم شاهچراغ (ع) با مدیریت ستاد نماز جمعه شیراز برگزار خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: مراسم سوم شهدا یکشنبه، ۶ خرداد همزمان با نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین (ع) با مدیریت و برنامه‌ریزی حرم مطهر برگزار خواهد شد.
مراسم شب هفت این شهدا نیز روز پنج‌شنبه، ۱۰ خرداد همزمان با نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه (ع) با مدیریت و برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و مسئولان و متولیان حرم برگزار خواهد شد.
ملک‌مکان یادآور شد: از روز تشییع تا شب هفت شهدا هر شب در مساجد و حسینیه‌ها و امامزادگان استان مراسم بزرگداشت این شهدای عزیز به صورت مردمی برگزار خواهد شد.
وی از اعزام حداقل ۴۰ اتوبوس از مشتاقان حضور در مراسم نماز و تشییع شهدای خدمت، شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانشان با هماهنگی معاونت گردشگری و زیارتی استانداری فارس خبر داد.

نظر شما