شناسهٔ خبر: 66807191 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همزمان با تشییع رئیس جمهور شهید در مشهد

حرکت دسته های عزاداری به سمت حرم امین ولایت

دسته های عزاداری در شیراز ، عصر امروز به سمت حرم مطهر امین ولایت عزاداری می کنند.

صاحب‌خبر -

حرکت دسته های عزاداری به سمت حرم امین ولایت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت:  برنامه اصلی و محوری مراسم بزرگداشت ، امروز پنج‌شنبه سوم خرداد و همزمان با نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر امین ولایت برگزار می شود و یک ساعت قبل از این مراسم هم چند هیئت مذهبی از خیابان شاهزاده قاسم به سمت این حرم مطهر حر کت و عزاداری می‌کنند .
حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ملک‌مکان افزود: عصر امروز مراسم تشیع شهدا به‌ صورت زنده و از طریق دو دستگاه تلویزیون بزرگ در شبستان امام خمینی حرم احمد بن موسی شاهچراغ (ع) پخش می شود.

ملک مکان افزود: صبح فردا جمعه، چهارم خرداد هم از ساعت ۱۱ صبح و قبل از خطبه‌های نماز جمعه در شبستان امام خمینی حرم شاهچراغ (ع) مراسمی برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: مراسم سوم شهدا هم یکشنبه ششم خرداد همزمان با نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین (ع) و مراسم شب هفت این شهدا ، پنج‌شنبه،  دهم خرداد همزمان با نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر  علی‌ بن حمزه (ع) برگزار خواهد شد.

ملک‌مکان اعلام کرد: از امروز تا شب هفت شهدا هر شب در مساجد، حسینیه‌ها و امامزادگان استان ، مراسم بزرگداشت آیت الله رییسی و همراهانش به صورت مردمی برگزار می شود.

نظر شما