شناسهٔ خبر: 66786863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لغو دوازدهمین جشنواره گل ارومیه

شهرارومیه عزادار شهدای خدمت شد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه از لغو دوازدهمین جشنواره گل ارومیه به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و یاران همراهش خبر داد و گفت: شهر ارومیه از زمان اعلام خبر آسمانی‌شدن شهدای خدمت سیاه‌پوش شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   علی شایگان با تسلیت شهادت‌  رئیس جمهور و هیئت همراهش در سانحه سقوط بالگرد و با توجه به اعلان عزای عمومی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: شهر ارومیه از صبح امروز و همزمان با قطعی‌شدن خبر شهادت سیاه‌پوش شد و پرسنل حوزه زیباسازی شهرداری علیرغم شرایط جوی غیرایده‌آل در راستای پاسداشت مقام شهدای خدمت اقدام به تعویض تمامی پرچم‌ها و نصب ریسه‌های مشکی کردند.

وی افزود: در این راستا ۲۰۰ عدد پرچم مشکی یک در چهار متر در معابر و پل‌های مختلف شهر نصب و با پرچم‌های قبلی تعویض شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: همچنین ۱۰۰ عدد علم یک‌سر چوب برای نصب در هسته مرکزی شهر در نظر گرفته شد که کار نصب آن نیز به اتمام رسید.

شایگان ادامه داد: در هسته مرکزی شهر و همچنین میادین و تقاطع‌های اصلی نیز دو هزار متر ریسه مشکی به مناسبت آسمانی‌شدن شهدای خدمت نصب شد.

وی چاپ هزار مترمربع بنر با موضوع شهدای خدمت و سیدالشهدای خدمت و همچنین پخش تصاویر و کلیپ‌های مربوط به این شهدا از طریق تلویزیون‌های شهری موجود توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز را از دیگر اقدامات برشمرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه با توجه به ایام برگزاری دوازدهمین جشنواره گل ارومیه که افتتاحیه آن همزمان با دوم خرداد و با برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برنامه‌ریزی شده بود، خاطرنشان کرد: دوازدهمین دوره این جشنواره به علت شرایط موجود و احترام به شهدای خدمت امسال لغو و برگزار نخواهد شد.

نظر شما