شناسهٔ خبر: 67185423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آغاز درمان رایگان بیماران شکاف لب در لرستان+ فیلم

استاندار لرستان از درمان رایگان بیماران مبتلا به شکاف لب در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، در بازدید از آغاز طرح رایگان بیماران شکاف لب در لرستان گفت: امروز شاهد آغاز یک رویداد بسیار مهم سلامت به‌همت مؤسسه خیریه مرهم و مجمع خیرین در این استان هستیم.

وی افزود: در طرح جراحی رایگان شکاف در لرستان بیش از 60 نفر از کادر پزشکی که 20 نفر از آن‌ها متخصص و جراح و 40 نفر همراهان پزشکی هستند مشارکت دارند.

استاندار لرستان عنوان کرد: اجرای طرح جراحی رایگان شکاف لب در لرستان به‌مدت سه روز است و امیدواریم بتوانیم به بیش از یک‌هزار و 200 نفر متقاضی سراسر کشور و کشورهای همسایه خدمات مورد نیاز را ارائه دهیم.

وی بیان کرد: پیش‌بینی ‌شده‌است که پزشکان جراحی رایگان شکاف لب در لرستان 300 نفر را جراحی و بقیه را پس از کارهای اولیه در تهران درمان کنند.

استاندار لرستان با قدردانی از مجمع خیرین مرهم، مجمع خیرین سلامت و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی این استان، تأکید کرد: این رویداد اتفاق بسیار مبارک و در نوع خود کم‌نظیری است که در دنیا 60 نفر از کادر پزشکی پای‌کار آمده‌اند.

شفقت با تقدیر از کادر پزشکی و درمانی بیمارستان شهدای عشایر و پزشکان، ادامه داد: این اقدام یک اتفاق مبارک و یک رکورد جهانی است.

 

.

 

انتهای پیام/645

نظر شما