شناسهٔ خبر: 66786243 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیریت و ساده‌زیستی از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی بود

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مدیریت و ساده زیستی از نمونه های عینی ویژگی شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی است که می تواند سرلوحه کاری مدیران شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جمعی از دانشجویان و تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا آیاتی از کلام الله مجید قرائت شد و در ادامه تعدادی از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز به بیان دغدغه ها، نقطه نظرات و پرسش های خود پرداختند و امام جمعه اهواز سؤالات را پاسخ داد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با تبریک میلاد امام رضا(ع) و تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان، گفت: باور این مساله بسیار سخت است که حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس جمهور پرکار و کم ادعا از بین ما رفته است.

امام جمعه اهواز گفت: براساس روایتی از امام موسی بن جعفر(ع) خداوند متعال برای انسان دو حجت قرار داده است، حجت ظاهری که انبیاء، رسل و اهل بیت(علیهم السلام) و حجت باطنی نیز عقل است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: کارکرد دین در این برهه از زمان که عصر شکوفایی علم و تکنولوژی است، چه چیزی است؟ آیا می توان منکر رابطه علم و دین شد. قدرت انسان بسیار بالا است و در بازه زمانی کنونی آنکه تولید قدرت انجام می‌دهد علم است.

وی با اشاره به اینکه کنترل کننده غریزه و قدرت در انسان‌ "عقل" و ناظر بر او نیز "دین" است، افزود: وقتی علم و قدرت انسان رشد می کند و تبدیل به سلاح و موشک می شود آیا با در اختیار گرفتن این قدرت کنترل کننده ای وجود ندارد؟ در مسأله غزه می بینیم چون کنترل کننده قدرت وجود ندارد شاهد جنایت بزرگ هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه دچار تبلیغات سوء دشمن نشویم که با پیشرفت و گسترش علم نیازی به دین نداریم، گفت: کدام دین و مکتبی به اندازه اسلام به مسأله علم اهمیت و بها داده است.

امام جمعه اهواز با اشاره به نگاه و حضور بسیار شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در استان خوزستان، اظهار کرد: ایشان پرکار و شب و روز نمی شناخت و خود را برای خدمت به مردم وقف کرده بود و با همه مسائل و مشکلات حضور پیدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه این شهید در سفرهای خود به استان خوزستان می‌گفت که حتما بازدید از محله های‌محروم را قرار بدهید، افزود: خواب بسیار کمی داشت و شب و روز خود را وقف خدمت به مردم کرده بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: در عرصه مدیریت، اخلاق مدیریتی بسیار مهم است و بازگشت اخلاق در مدیریت از کارهای شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی است. اخلاص ایشان سبب شد که مردم از اقدامات او قدردانی و تاکنون به خوبی بزرگ داشته شود.

وی خاطرنشان کرد: کدام کاندیدای رئیس جمهور را دیدید که از رقبای خود برای حل مشکلات راهکار بخواهد و از همه ظرفیت های نخبگانی و دانشگاه ها استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مدیریت و ساده زیستی از نمونه های عینی ویژگی شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی است که می تواند سر لوحه کاری مدیران شود.

انتهای پیام/

نظر شما