شناسهٔ خبر: 66786030 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان:

شهید رییسی مزد مجاهدت های خود را گرفت

زنجان-مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان گفت: این عزت مطلق از وجود باری تعالی نشأت می‌گیرد و شهید رییسی نیز مزد مجاهدت‌های خود را گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسن بیگدلی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان که با حضور کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در حسینیه فاطمه الزهرا (س) این نهاد برگزار شد، ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به ملت شریف ایران اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که به برکت وجود نازنین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نگرانی نداریم و طبق فرموده ایشان ملت ایران نگران و دلواپس نباشند وهیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید جمهور آیت الله رئیسی افزود: ساده زیستی، مجاهد، مردمی بودن و تسلیم ولایت بودن از ویژگی‌های این شهید عزیز بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: جهاد تنها مبارزه در جبهه جنگ و معرکه نظامی و رزمی نبوده و انسان‌های مجاهد در دفاع از آرمان‌های الهی خستگی ناپذیرند وبه صورت بیانی با جهاد تبیین، عملی با جهاد اقتصادی و قلبی با انزجار قلبی از مستکبرین و منافقین قدم برمیدارند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال پاداش و مزد مجاهدان را می‌دهد و آنان را در چشم همگان عزیز و بزرگ می‌کند، افزود: این عزت مطلق از وجود باری تعالی نشأت می‌گیرد و شهید رئیسی نیز مزد مجاهدت‌های خود را گرفت.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه جهاد شبانه روزی و خستگی ناپذیری بخشی از حرکتی بود که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز و شهید جمهور ادامه داد، گفت: آیت الله رئیسی خود را خادم مردم می‌دانست و ثابت کرد که سرباز محبوب ولایت است.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی از زمانی که سکان ریاست جمهوری را در دست گرفت لحظه‌ای از خدمت به مردم بازنایستاد، گفت: این رئیس جمهور شهید روزهای تعطیل و غیرتعطیل نمی‌شناخت و شب و روزش در راه حل مشکلات مردم و خدمت به مردم در حوزه‌های مختلف می‌گذشت.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با تاکید بر اینکه شهید امیرعبداللهیان نیز میدان را همراه با دیپلماسی در کنار هم قرار داد، گفت: این شهید بزرگوار نیز خود یک محور مقاومت و بستری برای قدرت و تولید آن شدند که در عملیات وعده صادق این تلاش را مشاهده کردیم.

بیگدلی با اشاره به شهادت نماینده ولی فقیه و استاندار تبریز بیان کرد: نیروهای ولایی و انقلابی در معرکه میدان خود را نشان می‌دهند و این شهیدان نیز در میدان عمل خدمتگزاری خود را نشان دادند.

نظر شما