شناسهٔ خبر: 66783733 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بازی گوشی جدید + نصب

بهترین بازی های گوشی اندروید و آیفون معروف و جدید در ادامه معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، ما شاهد افزایش تنوع و رشد بازی‌های موبایل هستیم. بازی‌ها دارای سبک و ژانرهای مختلف از جمله فکری، اکشن، ورزشی، معمایی یا استراتژیک هستند.

بازی Mighty doom

یکی از جدیدترین بازی‌های سبک تیر اندازی که طرفداران زیادی هم پیدا کرده، بازی جذاب Mighty doom از فرنچایز Doom است. این بازی خوب و جدید و هیجان‌انگیز موبایلی، پلتفرمر است و مانند دیگر بازی‌های سبک شوتر باید با دشمنانی که از همه طرف به شما حمله می‌کنند مبارزه کنید. در ازای کشتن این دشمنان، شما غنایم مختلفی به دست می‌آورید و در بازی می‌توانید پیشروی کنید.

بازی گوشی جدید + نصب

بازی Sky: Children of the Light‏

سرزمینی که نوری در آن وجود ندارد و شما وظیفه دارید با حل کردن معماها نور را به این سرزمین برگردانید. بازی Sky دارای هفت سرزمین است جذاب و متنوع است که باید معماهای آنها را حل کنید و به مقصد برسید. این بازی دارای گرافیک و محیط بازی جذاب و پر از جزئیات در عین سادگی است.

بازی گوشی جدید + نصب

بازی Rumble Stars Football

بازی Rumble Stars Football در همه‌ی بخش‌هایش سرگرم‌کننده است. در این بازی می‌توانید به‌صورت آنلاین با دوستان‌تان یا بازیکنان دیگر مسابقه‌ی بدهید. هر یک از شخصیت‌های بازی مهارت خاص خود را دارند و می‌توانید با استفاده درست از این ویژگی‌ها به پیروزی برسید.

بازی گوشی جدید + نصب

بازی Limbo

یکی از بازی‌های معمایی و هیجان‌انگیز، با موزیک پس زمینه دلهره‌آور بازی لیمبو است. در این بازی شما نقش یک پسر جوان را دارید که خواهرش در جنگل گم شده و شما باید به دنبال او از موانع سخت بازی عبور کنید. این بازی با تم سیاه سفید نیازمند صبر بالا و ذهن خلاق است.

بازی گوشی جدید + نصب

بازی Once Upon a Tower

در این بازی شما نقش یک شاهزاده را دارید که درون یک برج با ارتفاع زیاد زندانی شده و توسط گابلین‌ها و اژدهای محافظ تسخیر شده است. راه فرار شما در پایین‌ترین نقطه برج است و شما باید با رد شدن از موانع مختلف گذر کنید. این بازی علاوه بر چالشی بودن، یک بخش رکورد زنی هم دارد.

بازی گوشی جدید + نصب

بازی Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon

یکی از سخت‌ترین بازی‌های معمایی در اندروید بی شک بازی آقای کدو است. وارد یک شهر مرموز می‌شوید اما خارج شدن از آن بسیار سخت و دشوار است. در این بازی شما باید با گوش دادن به حرف‌های ساکنین شهر مسائل را حل کنید و از این شهر جان سالم به در ببرید.

بازی گوشی جدید + نصب

بازی Candy Crush Saga

بازی پرطرفدار و فوق‌العاده زیبا با المان‌های رنگارنگ در سبک بازی‌های پازل برای سیستم عامل اندروید می‌باشد که با بیش از پانصد میلیون بار دانلود از گوگل پلی در رده‌ی اول بازی‌های Casual قرار دارد و سبک پازلی متفاوت آن به همراه مراحل بسیار زیاد، باعث شده لقب یک بازی اعتیادآور را به خود بگیرد. در این بازی شما باید آبنبات های شبیه به هم را کنار یکدیگر قرار دهید و چهارصد مرحله‌ی بسیار متنوع و چالش برانگیز را پشت سر بگذارید.

بازی گوشی جدید + نصب

بازی The Room: Old Sins

این بازی نسخه چهارم از بازی معمایی فوق‌العاده زیبا و خارق‌العاده به نام اتاق از استودیوی بازی سازی Fireproof Studios برای دستگاه‌های اندروید است. نسخه چهارم بازی اتاق که The Room: Old Sins نام دارد همانند نسخه‌های قبل به صورت سه بعدی و اول شخص طراحی و ساخته شده است، داستان بازی The Room: Old Sins از آنجایی شروع می‌شود که ارتباط آقای لاکوود با اعضای انجمن قطع شده و شما برای حل معمای ناپدید شدن آقا و خانم لاکوود به عمارت بزرگ آنها رفته‌اید و در اتاق زیرشیروانی این عمارت قرار دارید.

بازی گوشی جدید + نصب

بازی Pumped BMX 3

Pumped BMX 3 یکی از بی نظیرترین بازی‌های پیشنهادی در سبک ورزش دوچرخه سواری است. در این بازی شما می‌توانید هیجان فوق‌العاده دوچرخه سواری و انجام حرکات نمایشی و پرشی را به خوبی تجربه کنید. تعداد بسیار زیاد مراحل و وجود چالش‌ها و مکان‌های مختلف در طول بازی باعث شده تا Pumped BMX 3 برای مدت‌های طولانی شما را سرگرم کند.

بازی گوشی جدید + نصب

بازی Clash of Clans

یکی دیگر از بازی‌های کمپانی سوپرسل که قبل از کلش رویال معرفی شد و تا سال‌ها پرطرفدارترین بازی موبایلی در گوگل پلی بود. در این بازی باید شهر خود را بسازید و از نظر دفاعی غیرقابل نفوذش کنید. نیروهای خود را تمرین دهید و منابع زمین‌های دیگر را غارت کنید. در ای نت بازی قابلیت کلن وار وجود دارد که بدین ترتیب می‌توانید طی مسابقات چند روزی منابع به دست آورید و قدرت نمایی کنید.

بازی گوشی جدید + نصب

با مراجعه به گوگل پلی، اپل استوور و سایر فروشگاه ها می‌توان این بازی‌ها را برای سپری کردن اوقات فراغت دانلود، نصب و استفاده کرد.

نظر شما