شناسهٔ خبر: 66783637 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهوری همیشگی ایران خواهد بود/ مردم قزوین احساس قرابت زیادی با دومین رئیس‌جمهوری شهید دارند

فرزانه فتحی

استاندار قزوین گفت: آیت‌الله رئیسی دومین رئیس‌جمهوری شهید جمهوری اسلامی بود و تمامی خلقیات مورد انتظار از یک رئیس‌جمهوری مکتبی، انقلابی و مورد انتظار مردم را داشتند و یک روحانی مقید، عالم و فرهیخته بودند.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث آریا، محمدمهدی اعلایی روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حاشیه مراسم گرامیداشت رئیس‌جمهوری شهید که در مسجدالنبی قزوین برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم با شناخت از این روحیات به آیت‌الله رئیسی رای دادند و در تمام نظرسنجی‌های مختلفی که در طول سالیان ریاست‌ جمهوری انجام می‌شدریال حاکی از افزایش محبوبیت در بین مردم بود، موضوعی که به طور قطع به دلیل رعایت حرمت‌های اخلاقی، دقت و اخلاص در عمل، صداقت در بین مردم، شجاعت و عدم وابستگی به جریانات و احزاب و بسیاری از موضوعات دیگر بوده‌ است.

استاندار قزوین با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در طول خدمت‌رسانی خود یک الگویی از رئیس‌جمهوری مورد انتظار مردم را به‌نمایش گذاشت، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در یک عبارت بی‌نظیر از عنوان «مغتنم» برای این شهید عزیز استفاده کردند، یعنی وجود او برای کشور یک غنیمت بود و پایانی خوش‌تر از شهادت را نمی‌توان برای ایشان متصور بود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: مردم قزوین قدردان زحمات و خدمات هستند و به‌دلیل همشهری بودن با شهیدرجایی که اولین رئیس‌جمهوری شهید جمهوری اسلامی است احساس قرابت زیادی با شهید رئیسی دارند.

او افزود: در شرایط فعلی تمام تلاش مسئولان و خدمت‌گزاران این است که خدشه و خللی به مسیر رو به رشد کشور ایجاد نشود و نظام اولین بار نیست با چنین مسائلی روبه‌رو شده و با حمایت مردم و تدابیر رهبر معظم انقلاب از این گذرگاه سخت هم عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما