شناسهٔ خبر: 66781538 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

محمود حداد، موسس و رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال، پیشکسوت مطبوعات و عضو اسبق شورای سردبیری کیهان ورزشی درگذشت.

نائب رئیس اسبق فدراسیون والیبال درگذشت

نائب رئیس اسبق فدراسیون والیبال درگذشت

صاحب‌خبر -

محمود حداد پیشکسوت والیبال ایران که در چند ماه اخیر با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد، سابقه بسیار طولانی در رسانه و ورزش ایران داشت که در حوزه والیبال، نایب رئیسی اجرائی فدراسیون، ریاست کمیته ساحلی و تأسیس و ریاست نخستین سازمان لیگ والیبال و عضویت در کمیته‌های آمار و اطلاعات و ساحلی کنفدراسیون والیبال آسیا از جمله آنها است.

مدیریت فنی و عضویت در شورای سردبیری هفته‌نامه کیهان‌ورزشی، عضو و مؤسس انجمن روزنامه‌نگاران و عکاسان ورزشی، تهیه‌کنندگی برنامه‌های ورزشی شبکه اول سیما از جمله «در قلمرو ورزش» از دیگر فعالیت‌های حداد در حوزه رسانه بود.

مدیریت باشگاه کشاورز تهران، نایب‌رئیسی اجرائی فدراسیون فوتبال، مدیریت برگزاری رویداد‌های بین‌المللی والیبال سالنی و ساحلی از جمله مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان ۲۰۰۳ و قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۰۵ و تور‌های ساحلی آسیا-اقیانوسیه ۲۰۰۶ الی۲۰۰۰ ، قهرمانی ساحلی مردان آسیا ۲۰۰۶ از دیگر فعالیت‌های حداد در ورزش و والیبال است.

همچنین دبیری کمیته تدارکاتی اعزام کاروان ورزش ایران به چندین دوره از بازی‌های المپیک و آسیایی، مدیریت روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سرپرستی تیم‌های مختلف ورزشی ایران در رویداد‌های بین‌المللی و همچنین همکاری فعال و مؤثر در توسعه رشته‌های مختلف ورزشی ازجمله سپک‌تاکرا، پینگ‌پنگ و شطرنج از دیگر کار‌های او است که حداد را به مردی برای تمام فصول تبدیل کرده بود.

فدراسیون والیبال در پیامی این ضایعه غم‌انگیز را به خانواده بزرگ ورزش و والیبال ایران و خانواده محترم وی تسلیت عرض کرد و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده محترمش صبوری و شکیبایی مسئلت کرد.

زمان و مکان مراسم تشییع و یادبود زنده‌یاد محمود حداد متعاقبا اعلام می‌شود.

نظر شما