شناسهٔ خبر: 66778518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام فرماندار شهرستان زرین دشت در پی شهادت آیت الله رئیسی

فرماندار شهرستان زرین دشت در پیامی شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی و همراهانش را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

پیام فرماندار شهرستان زرین دشت در پی شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رسول بهمنی فرماندار شهرستان زرین دشت در پیامی، شهادت آیت الله رئیسی ، رئیس جمهور مردمی و دیگر همراهان را به عموم مردم تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
والَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ.
شهادت سید الشهدای خدمت، رئیس جمهور مردمی، جهادی و خادم الرضا در سالروز ولادت امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در اثر سانحه سقوط بالگرد مایه تآسف و تآلم آحاد ملت ایران شد.
عروج ملکوتی این شخصیت ارزشمند، یاران و همراهان ایشان که از شخصیت‌های برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی بشمار می‌روند، قلوب ملت ایران را اندوهگین ساخت، شخصیت بی نظیری که الحق برازنده عنوان سید محرومان بود و لحظه‌ای از رسیدگی و خدمت به مردم محروم عقب نشینی نکرد، چرا که ساده زیستی، تواضع و مردمی بودن از ویژگی‌های ایشان بود و پذیرش مسئولیت‌های مختلف هیچگاه او را فریفته این مقام و منصب دنیوی نکرد.
اینجانب شهادت مجاهد خستگی ناپذیر ، آیت الله دکتر رئیسی و همراهان ایشان را به محضر حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا فدا و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم مومن و انقلابی شهرستان زرین دشت تبریک و تسلیت عرض می‌ کنم.

نظر شما